آسان ترين روش کسب اقامت ترکيه

۴۱ بازديد

 آسان­ترین روش کسب اقامت ترکیه

مقدمه

امروزه خیل عظیمی از مردم خواستار مهاجرت هستند و می­خواند طعم زندگی بی دغدغه در یک کشور درجه یک را بچشند. در این راستا بسیاری از کشور­های پیشرفته راهکارهایی برای مهاجران در تمام دنیا در نظر گرفته­اند تا افراد بتوانند با این شرایط، به آرزوی دیرینه خود برسند. یکی از کشورهایی که شرایط فوق­العاده­ای را برای مهاجرین در نظر گرفته است، ترکیه می­باشد.

q2_zcb4.jpg

نمایی از کشور ترکیه

ترکیه که یکی از زیباترین و غنی­ترین کشورهای دنیاست، به دلیل جاذبه­های دیدنی فراوان به یکی از توریست پذیرترین کشورهای دنیا بدل گشته است. این نکته باعث ایجاد رونق اقتصادی بی­نظیری در این کشور شده که این مهم، دلیلی است برای اقبال شدید مهاجران برای مهاجرت به این کشور. همچنین قرار گرفتن این کشور در جوار کشور عزیزمان ایران و نزدیکی فرهنگ­های دو کشور نیز یکی دیگر از دلایلی است که جذابیت این کشور را برای ما ایرانیان دوچندان می­کند. ما در این مقاله می­خواهیم به معرفی آسان­ترین روش کسب اقامت در کشور ترکیه بپردازیم تا شما بتوانید به آسانی به کسب اقامت دائم کشور ترکیه بپردازید و  از امکانات فوق­العاده این کشور بهره­مند شوید.

اقامت در ترکیه

کشور ترکیه یک کشور فراقاره­ای است که بخشی از آن در آسیا و بخشی دیگر در اروپا قرار دارد. این کشور یکی از قوی­ترین نظام­های اقتصادی دنیا را داراست و شاخص رضایت در این کشور در میان بهترین کشورهای دنیا قرار دارد.  ترکیه علاوه بر تولید در حوزه­های کشاورزی، خودروسازی و ... بسیار توریست پذیر است که این مهم باعث شده است تا بسیاری از برندها و هلدینگ­های معتبر دنیا در این کشور سرمایه گذاری کنند. این نکته باعث شده است تا تمام دنیا نگاه ویژه­ای به این کشور داشته باشند و درخواست­های مهاجرت به این کشور افزایش یابد. مقامات ترکیه با در نظر گفتن اقبال جهانیان برای مهاجرت به این کشور، قوانینی را وضع کرده اند تا افراد بتوانند با استفاده از آن قوانین، اقامت این کشور قدرتمند را به دست بیاورند.

 

نمایی از مهاجرت

اقامت ترکیه یک مجوز قانونی برای اتباع خارجی است تا آن­ها بتوانند با استفاده از این مجوز، از مزایای شهروند ترکیه بودن استفاده کنند. شما می­توانید با کسب اقامت تحصیلی، اقامت کاری، اقامت گردشگری و ... به صورت موقت و دائم از مزایای شهروندی ترکیه کمال استفاده را ببرید. از مزایای اقامت ترکیه می­توان به موراد زیر اشاره کرد.

  • دریافت پاسپورت کشور ترکیه که با استفاده از آن می­توانید بدون نیاز به اخذ ویزا به بیش از هشتاد کشور دنیا سفر کنید.
  • دریافت حق کار در ترکیه بدون نیاز به اخذ مجوز کار
  • اخذ حق دریافت وام
  • دریافت کارت شناسایی ترکیه و بهره­مندی از بیمه
  • امکان دریافت تابعیت دوگانه. این بند به این معناست که درصورت تمایل برای دریافت اقامت ترکیه نیازی به انصراف از تابعیت کشور مبداء خود ندارید.
  • اجازه دریافت کردیت کارت

روش­های کسب اقامت در ترکیه

با توجه به تمایل بسیاری از جهانیان برای کسب اقامت این کشور، قانون­گذاران تمام تلاش خود را مبنی بر ایجاد شرایط مناسب برای مهاجران انجام داده­اند و در این راستا راه­های مختلفی را برای این افراد مشخص کرده­اند تا هر فرد بتواند با توجه به شرایط خود مسیر موردنظر را انتخاب کند. در ادامه به بررسی برخی از راه­های کسب اقامت ترکیه می­پردازیم.

  • اقامت یک ساله

این اقامت که به اقامت توریستی ترکیه شهرت دارد به صورت موقت بوده و حداکثر یک سال اعتبار دارد.

  • اقامت طولانی مدت

این اقامت تنها با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور فعال می­شود و تا هر زمانی که مایل باشید می­توانید به تمدید آن بپردازید.

  • اقامت خانوادگی

این اقامت نیز در دسته اقامت­ موقت قرار می­گیرد و حداکثر تا دوسال امکان تمدید دارد.

  • اقامت تحصیلی

این نوع اقامت مخصوص دانشجویان است. برای کسب اقامت تحصیلی، دانشجو باید توسط یکی از دانشگاه­های ترکیه پذیرش شود و سپس فرد می­تواند با ارائه برگه پذیرش خود، برای دریافت اقامت تحصیلی اقدام کند.

 

نمایی از مهاجرت

برای کسب اقامت دائم ترکیه می­توانید با تمدید اقامت های کوتاه مدت خود برای طولانی مدت از مزایای شهروندی ترکیه بهره­مند شوید. در این روش می­توانید با تمدید اقامت کوتاه مدت خود به مدت حداقل هشت سال از اقامت طولانی مدت بهره مند شوید. اما اگر مایلید اقامت طولانی مدت ترکیه را کسب کنید، می­توانید با استفاده از دو روش به خواسته خود برسید، که این دو روش عبارتند از:

  • کسب اقامت دائم ترکیه از طریق ازدواج
  • کسب اقامت دائم ترکیه از طریق خرید ملک

 

نمایی از مهاجرت به ترکیه

افراد می­توانند با استفاده از این دو روش به کسب اقامت دائم ترکیه بپردازند و از تمام مزایای بی­نظیری که برای پاسپورت این کشور مطرح شد، بهره مند شوند. شرکت HB Group به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت­های خرید و فروش ملک در کشور ترکیه با سابقه کاری بی­نظیر، شما را در راه کسب اقامت دائم کشور ترکیه از طریق خرید ملک همراهی می­کند.

خرید ملک در ترکیه، آسانترین روش کسب اقامت ترکیه

همانطور که مستحضر هستید خرید ملک در ترکیه یکی از بهترین راه­های کسب اقامت در کشور ترکیه می­باشد. طبق قانون مهاجرتی که به تازگی در کشور ترکیه به تصویب رسید، اتباع خارجی می­توانند با سرمایه گذاری 400 هزار دلاری در این کشور، اقامت دائم ترکیه را دریافت کرده و به صورت تماماً قانونی شهروند این کشور شده و از پاسپورت قدرتمند ترکیه بهره­مند شوند. اما توجه به این نکته بسیار حیاتی است که افراد بدون کمک یک شخص آگاه نمی­توانند در یک کشور غریب به تنهایی گزینه مناسب برای سرمایه گذاری را بیابند. به همین دلیل شرکت HB Group که مدتهاست در زمینه خرید و فروش ملک در ترکیه فعالیت می­کند را به شما معرفی می­کنیم. این شرکت به بهره گیری از مشاوران کاربلد و به روز می­تواند با ارتباط های خود بهترین پروژه­های ملکی ترکیه را به شما معرفی کند. در صورت تمایل برای خرید ملک در ترکیه و کسب اقامت دائم این کشور، همین الان با مشاوران ما در HB Group تماس بگیرید تا با صداقت کامل، شما را در این راه پرپیچ و خم راهنمایی کنند.

 با HB Group مطمئن سرمایه گذاری کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.