مشاوره سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال

۴۲ بازديد

مشاوره سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال

بسياري از افراد پس از استخراج ارز ديجيتال از مبادله آن واهمه دارند، و اين به دليل قوانين خاص در مورد معامله ارز ديجيتال است كه در هر كشور متفاوت استساخت حساب كاربري، پيدا كردن صرافي هاي معتبر و استفاده از درگاه هاي پرداخت مطمئن از دغدغه هايي است افراد پس از استخراج ارز ديجيتال با آن درگير هستند.

استفاده از مشاور مي تواند دغدغه ها و دردسر هاي شما را كم كند تا به بهترين نحو بتوانيد وارد سرمايه گذاري و مبادله ارز هاي ديجيتال شويد.

 

 

مشاور سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال(تريدر) كيست؟

فردي با تجربه در حوزه مبادله ارز ديجيتال است كه مي تواند بر حسب ميزان بودجه اي كه در نظر داريد و قيمت روز ارز هاي ديجيتال برنامه ريزي بهينه اي براي شما به اجرا در آورد تا به سود مورد نظرتان برسيد و بتوانيد بودجه خود را چند برابر كنيد.

 

 

معرفي مدير گروه مشاوره سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال

 جناب آقاي عليرضا اردبيلي

  • چهار سال فعاليت در حوضه ماينينگ و ارزهاي ديجيتال
  • مدرس مفاهيم و اصطلاحات ارزهاي ديجيتال
  • تعميرات دستگاهاي ديجيتال ماينينگ ( نرم افزاري و سخت افزاري )
  • ساخت دستگاه كاوش ارزهاي ديجيتال
  • مشاوره در زمينه تبديل ارزهاي ديجيتال

معرفي گروه مشاوره سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال

بعد از خريد دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال يا ماينينگ بايد كيف پول الكترونيكي خود را تهيه كنيد كه به طور معمول رايگان است و بعد از آن كد دستگاه خود را كه يك رمز شخصي است به شما ارائه مي شود كه از آن موقع به بعد تمام ارز هاي ديجيتال شما پس از استخراج توسط دستگاه، وارد حسابتان مي شود و شما مي توانيد آن را به فروش برسانيد و از آن كسب در آمد كنيد. قيمت هر ارز ديجيتال مانند تمام ارز هاي ديگر دچار نوسانات مي شود، به طور مثال قيمت هر بيت كوين در چند سال اخير بسيار بالا رفته و باعث به سود رساندن دارندگان اين ارز ديجيتال شده است.

 

مشاوره مبادله ارز ديجيتال تلفني

براي صرفه جويي در زمان و هزينه خود مي توانيد از هر شهر يا روستايي كه قرار داريد، با بهترين مشاوران مبادله ارز ديجيتال تماس حاصل فرماييد و سؤالات خود را مطرح و بهترين راهنمايي ها را دريافت كنيد. مشاورين ما در ?? ساعت شبانه روز و هر روز هفته آماده اند تا از آن ها در مورد مبادله ارز ديجيتال كمك بگيريد.

 

مزاياي استفاده از مشاوره سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال چيست؟

كمك به مبادله ارز هاي ديجيتال در زمان مناسب

ارائه روش هاي نوين براي به سودهي بيشتر

اطلاع دقيق درمورد صرافي هاي معتبر و نوع كابرد آن ها

تسهيل در سرعت عملكرد مبادله بدون واسطه

شناسايي صرافي هايي كه براي ايرانيان كاربردي تر هستند

راهنمايي براي كنترل و حفاظت از كيف پول

اطلاع از قيمت لحظه اي ارز هاي ديجيتال

oetz_s11.png

 

پاسخ فني درباره بيت كوين اين است كه بيت كوين يك ارز رمزنگاري شده موفق است. «بيت كوين» دستاوردي بزرگ در دنياي ديجيتال است كه تاكنون اتفاق نيافتاده است.

اريك اشميت مدير عامل سابق گوگل

 

چه كساني به مشاوره مبادله ارز ديجيتال نياز دارند؟

كساني كه مراحل استخراج ارز ديجيتال را انجام داده اند و براي فروش آن مي خواهند اقدام كنند

افرادي كه به موضوع سرمايه گذاري در ارز ديجيتال علاقه مندند و مي خواهند اطلاعات دقيقي در اين زمينه بدست بياورند

افرادي مي خواهند بدانند چه زماني بايد ارز هاي ديجيتال خود را به فروش برسانند تا به سود برسند

افرادي كه مي خواهند راجع به ساخت حساب كابري، صرافي هاي معتبر و درگاه هاي پرداخت اطلاعات دقيق بدست بياورند

افرادي كه بدون خريد دستگاه و استخراج مي خواهند وارد بخش مبادله ارز ديجيتال شوند.

روزي پول كاغذي كنار مي‌رود و ارز ديجيتال بدون شك، در انتقال ارزش، به مراتب بهتر از پول هاي كاغذي عمل مي كند.

ايلان ماسك مدير عامل شركت تسلا

 

چگونه ارز ديجيتال خود را مبادله كنيم؟

انتقال ارز ديجيتال از حسابي به حساب ديگر امري است كه به دليل نبود نظارت دولتي و قانوني بر آن، مي تواند افرادي كه در سرمايه گذاري ارز ديجتال كار مي كنند را كمي سردرگم كند. مبادله ارز هاي ديجيتال به دو صورت مستقيم، توسط صرافي و يا بدون واسطه، توسط سايت هاي معتبر صرافي كه در داخل و خارج از كشور وجود دارند اجرا شود. يك مشاور مي تواند دغدغه ها و دردسر هاي شما را كم كند تا با ارائه بهترين روش ها بتوانيد وارد سرمايه گذاري ارز هاي ديجيتال شويد.

پر فروش ترين ارز هاي ديجيتال چه هستند؟

بيت كوين با اختلاف نسبت به رقباي خود پر فروش ترين ارز ديجيتال است و با رشد ????? درصدي اي كه از سال ???? داشته است توانسته است نظر افراد زيادي را براي سرمايه گذاري به خود جلب كند. اتريوم، ريپل و بيت كوين كش بعد از بيت كوين جزو پر فروش ترين ارز هاي ديجيتالي هستند.

 

صرافي هاي معتبر براي مبادله ارز ديجيتال

صرافي هاي بسيار زيادي وجود دارند كه شما مي توانيد ارز هاي ديجيتال خود را در آن ها نگه داري كنيد و يا براي تعويض ارز ديجيتال به ساير ارز ها اقدام كنيد. براي فروش ارز هاي ديجيتالي در صرافي هاي خارج از كشور بايد اول حساب دلاري يا ارزي براي خود تهيه كنيد. قبل از فروش ارز ديجيتالي خود بهتر است از مشاوران مجرب كمك بگيريد، زيرا هر صرافي اي ممكن است در يك زمان خاص مورد حملات سايبري قرار گرفته باشد كه شما از آن بي اطلاع هستيد. صرافي هايي همچون بيد ارز در ايران و صرافي هاي Binance، Changelly، cobinhood، bitstamp در خارج از كشور معتبر هستند. براي مبادله ارز هاي ديجيتالي در صرافي هاي خارج از كشور بايد اول حساب كاربري داشته باشيد.

مراحل مبادله ارز ديجيتال

 

?. ساخت حساب كاربري : براي آنكه بتوانيد ارز ديجيتالي كه استخراج مي كنيد را در مدت زمان كوتاهي به فروش برسانيد بايد يك حساب ارزي يا دلاري داشته باشيد

 

?. استراتژي خود را مشخص كنيدشما در قدم اول بايد بازار هدف خود را مشخص كنيد و راجع به آن اطلاعات كسب كنيد. قيمت ارزهاي رمزپايه به عوامل مختلفي بستگي دارد. در ?? ماه گذشته، قيمت ها تحت تأثير نگراني ها در مورد مقررات دولتي، پوشش رسانه اي اين بخش و همچنين اظهارات افراد با نفوذ تجاري يا وزيران دولت بوده است. هرچه افراد بيشتر درگير ارزهاي رمزپايه اي شوند، بر قيمت ارز هاي ديجيتال تأثيرگذار خواهد بود.

 

?. انتخاب صرافي معتبر : در بازار ارز هاي ديجيتال و رمز پايه صرافي هاي معتبر داخلي و خارجي زيادي وجود دارد كه مي توانيد به آن ها اطمينان كنيد اما قبل از مبادله ارز ديجيتالي خود بهتر است از مشاوران مجرب كمك بگيريد، زيرا هر صرافي اي ممكن است در يك زمان خاص مورد حملات سايبري قرار گرفته باشد كه شما از آن بي اطلاع هستيد.

كليد موفقيت هر معامله‌گري در انضباط و كنترل احساسات است. اگر هوش مهم‌ترين عامل بود قطعا افراد بيشتري از معاملات خود سود مي‌بردند.

ويكتور اسپراندو معامله‌گر بازارهاي مالي

 

ميخواي اطلاعات تبادل ارز ديجيتال خودت رو بيشتر كني؟؟؟

 

درگاه هاي پرداختي ارز ديجيتالي

با الكترونيكي شدن مبادله هاي اينترنتي درگاه هاي پرداخت ديجيتالي رونق بسيار زيادي پيدا كردند به گونه اي كه هر فردي با هر زمينه شغلي حداقل يك بار از اين درگاه ها استفاده كرده و روش كار با آن را ياد گرفته است. اما چه نوع درگاه هاي پرداختي امن هستند؟ ما در اين بخش چند نمونه از درگاه هاي پرداختي امن ارز ديجيتالي را معرفي كرده ايم:

 

  • Coinbase Commerce بزرگترين صرافي ارز ديجيتال در جهان است. تجارت Coinbase يك سرويس پرداخت ديجيتالي است كه به بازرگانان اين امكان مي دهد كه پرداخت انواع ارزهاي ديجيتالي مانند بيت كوين ، بيت كوين كش ، اتريوم و لايت كوين را اجرا كنند.

 

  • BitPay ارائه دهنده خدمات پيشرو در پرداخت PSP در ارز ديجيتالي بيت كوين است كه معاملات فوري را از هر نقطه در جهان بدون خطر كلاهبرداري فراهم مي كند.

 

  • Coinage اين درگاه پرداختي براي ارز ديجيتالي غير از بيت كوين، بيت كوين كش و اتريوم استفاده مي شود

 

  • GoUrl يك سيستم درگاه پرداخت خودكار براي بيت كوين و ساير ارزهاي رمزنگاري شده است. اين درگاه پرداخت به بازرگانان آنلاين اين امكان را مي دهد كه ارز هاي رمز نگاري شده را به سادگي تبادل كنند.

 

هزينه مشاوره مبادله ارز ديجيتال تلفني

هزينه ي مشاوره حضوري بسته به ميزان ساعت، شهرت و تبحر فرد مشاور مي تواند متغير باشد، اما زماني كه شما از مشاوره مبادله ارز ديجيتال تلفني مي خواهيد استفاده كنيد هزينه ها براساس هر دقيقه اي كه با مشاور صحبت مي كنيد محاسبه مي شود. هزينه ها دقيقه اي دو هزار و پانصد تومان مي باشد. با نصب اپليكيشن آرموو مي توانيد از تمام مراحل، هزينه ها و روش هاي اجراي مشاوره اطلاعاتي كسب كنيد تا با خيال راحت و اطمينان خاطر بيشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.

 

مشاور ارز ديجيتال چه كار هايي را انجام مي دهد؟

برنامه ريزي دقيق براي سرمايه گذاري شما در ارز هاي ديجيتال

كمك به نصب دستگاه، نرم افزار و ساخت كيف پول

كنترل بر نحوه عملكرد دستگاه شما

اطلاع رساني راجع به زمان خريد يا فروش ارز ديجيتال

ارائه روش هاي مطمئن براي فروش ارز هاي ديجيتال در صرافي هاي معتبر

ماموريت آرموو در مشاوره سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال

ما در آرموو هستيم تا بتوانيد با اطمينان خاطر كامل، وارد مبادله ارز هاي ديجيتال شويد و از تمام مراحل استخراج تا مبادله آن اطلاعات كافي كسب كنيد و پول خود را چند برابر كنيد. ما در تلاش خواهيم بود تا در هر زمان و مكان كه شما بخواهيد از طريق تلفن براي رسيدن به اهداف  تان در كنار شما باشيم.

 

مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال تلفني (021-45298) با مشاور خود ارتباط برقرار نمائيد.

 

منبع: https://www.armoo.co/investing-in-digital-currencies-advice/

 

هديه تولد مردانه چه هديه بگيريم؟

۴۶ بازديد

هديه تولد مردانه چه هديه اي بگيريم؟

 خريد هديه تولد براي آقايان يكي از بزرگترين دغدغه ها و سوالاتي است كه ذهن همه ما را درگير مي كند. وقتي به سالروز تولد عزيزي كه آقا هم هست نزديك مي شويم سوالات زيادي در ذهن ما ايجاد ميشه كه چه بخريم؟ و چه چيزي از همه مناسب تر است؟ آنچه كه در اين ميان كار را سخت تر و انتخاب هديه را پيچيده تر مي كند اين است كه چه هديه اي بخريم كه خيلي معمولي و پيش پا افتاده نباشد و در عين حال جذاب بوده و حسابي طرف مقابلمان را سورپرايز كند. وقتي سخن از خريد هديه تولد براي خانم ها در ميان باشد آنچنان كار سختي نيست زيرا تقريبا همه خانم ها با خريد طلا و جواهرات شاد مي شوند، اما آقايان چطور؟ آيا خريد طلا همانقدر كه براي خانم ها جذاب است براي آقايان نيز دلپذير و جذاب استفروشگاه اينترنتي گل بازار متخصص در ارسال هديه به ايران و سراسر جهان، زيباترين، جذاب ترين و متفاوت ترين هدايا را براي شما گردآوري نموده تا شما ديگر دغدغه خريد هديه تولد مردانه را نداشته باشيد. با ما در اين دست نوشته همراه باشيد تا شما را ياري كنيم تا زيباترين هديه تولد براي آقايان را خريداري كرده و آنها را در روز تولد، روز ولنتاين، سالگرد ازدواج، ماهگرد دوستي و روز پدر سورپرايز كنيد.

 

r4d8_m3.jpg
 

براي اينكه كادوي جذاب و خوبي هديه دهيم بايد تمام دقت و تلاش خود را بكنيم تا آن هديه خاص به نظر بيايد. گاهي خريد گل هم مي تواند بسيار مورد توجه قرار بگيرد البته به شرط آن كه چيدمان و گل آرايي آن خاص و متفاوت باشدفروشگاه اينترنتي گل بازار با به كار گرفتن معروف ترين ديزاينرها و مجرب ترين تيم حرفه اي گل آرايي كه همگي دوره هاي مخصوصي در كشورهاي اروپايي گذرانده اند، خاص ترين جعبه گل ها و باكس گل ها را طراحي كرده تا شما با خريد جعبه گل و يا خريد باكس گل، هديه اي شايسته براي عزيزانتان تهيه كنيد.


براي اينكه يك هديه معمولي جذاب به نظر بيايد ديزاين و بسته بندي آن نيز بسيار مهم است. مثلا اگر شما مي خواهيد عطر و يا ادكلن هديه دهيد به جاي اينكه آن را معمولي كادو بسته بندي كنيد، بهتر است آن را در ميان گل هاي زيباي رز يا ساير انواع گل ها قرار دهيد. با اين كار شما دريايي از زيبايي و عطر و بو را تقديم عزيزتان مي كنيد. نگران نباشيد، تهيه اين هديه با وجود فروشگاه اينترنتي گل بازار اصلا كار سختي نيست. ما در موبوكادو براي شما عرضه كنندگان زيباترين باكس هاي گل را در كنار هم تهيه ديده ايم كه شما ميتوانيد طلا، ادكلن، عطر، قاب موبايل، گوشي موبايل، دستبند و گردنبند را از ما خريداري كرده و در وسط اين باكس در حالي كه توسط گل هاي زيبايي احاطه شده، تقديم عزيزانتان نماييدخريد طلاي سفارشي نيز از گل بازار امكان پذير است. براي هر چه جذابتر كردن هديه خود مي توانيد اسم فرد موردنظرتان را روي دستبند چرم و يا انگشتر و يا گردنبند، توسط طراحان مخصوص طلا كه در گل بازار مشغول به كار هستند، طراحي كرده ودر باكس مخصوص گل ها قرار داده و تقديم عزيزتان كنيدخريد هديه تولد براي آقايان جذابتر و خاص تر از اين ديگر نميشود...... چرا با فروشگاه اينترنتي گل بازار خاص تر از اين هم مي شودخريد شعر اختصاصي براي عزيز دلتان. اين بدين معني است كه شاعر فرهيخته گل بازار فقط و فقط براي عزيز شما و به صورت تخصصي غزل مي سرايد. كافي است نام، ماه تولد و اينكه دوست داريد شعرتان عاشقانه، عارفانه و يا مضموني براي تشكر و قدرداني داشته باشد را به ما بگوييد و يك غزل زيبا و مختص مخاطب خاصتان را به او تقديم كنيد. اين غزل مطمئن باشيد كه بهترين كادو و خاص ترين هديه براي اوست.


 

پس از خريد هديه براي تولد آقايان از فروشگاه اينترنتي گل بازار شما هم مي توانيد هديه زيبا و ارزشمند خود را توسط سفيران شركت به منزل و يا محل كار و يا رستوران و تالار مورد نظرتان بفرستيد و هم مي توانيد به آدرس خودتان فرستاده تا خودتان با دستان خودتان به او هديه دهيد. هم چنين مي توانيد باكس مخصوص هديه و گل را سفارش دهيد و در قسمت وسط باكس كه هديه قرار مي گيرد هديه خودتان را قرار دهيد و به او تقديم كنيد. مي بينيد براي رفاه، شادي و خوشحالي شما و عزيزانتان تمام جوانب كار را سنجيده ايم. با گل بازار ارسال هديه به ايران و يا ارسال هديه به خارج ديگر كار سختي نيست. آنچه كه گل بازار را در ارسال هديه به ايران و يا ارسال هديه به خارج از ساير رقبا متمايز مي كند امكان ارسال هديه به سراسر ايران و يا سراسر دنياستخريد طلاي سفارشي هم حتي قابل ارسال به همه جاي اروپا، آمريكا، كانادا، استراليا و آسياست. ما هداياي اصل و باكيفيت را در بسته بندي هاي شكيل و زيبايي كه بزرگترين ديزاينرهاي ايراني آنرا طراحي نموده اند، براي شما ارسال مي كند خريد و ارسال كادو براي مرد با وجود فروشگاه هاي اينترنتي ديگر كار سختي نيستخريد هديه تولد براي آقايان و يا خريد هديه براي آقايان در مراسم مختلف مانند روز ولنتاين، روز پدر و سالگرد ازدواج ديگر سخت و وقت گير نيست. گل بازار نفيس ترين كيف پول هاي چرم اصل، نفيس ترين كلندر ها، اصل ترين و مرغوب ترين عطر ها و ادكلن ها و ساير هدايا را براي شما و در يك جا گردآوري كرده تا با قرار دادن در كنار زيباترين جعبه گل ها و باكس گل ها، بهترين هديه براي كساني كه دوستشان داريد، باشدفروشگاه اينترنتي گل بازار با ارسال هديه به ايران و يا ارسال هديه به خارج، زيباترين و خاص ترين هديه براي آقايان را تقديم عزيزان شما مي كند و آنها را در بهترين روز زندگيشان به زيباترين شكل ممكن سورپرايز مي كند.

 

 

هداياي تبليغاتي چيست ؟

۵۱ بازديد

هداياي تبليغاتي چيست؟

هداياي تبليغاتي، كالاهايي هستند كه نام تجاري يا شعاري از برند شركت بر روي آن‌ها وجود دارد و به صورت رايگان به مخاطبان متفاوت اهدا مي‌گردد.

در دنياي رقابتي امروز هديه دادن يكي از استراتژي بازاريابي شركت‌ها و موسسات براي برندسازي و جذب مخاطبان بيشتر، نشان دادن لوگو، آرم و نام تجاري، تبليغ و ترويج محصولات و خدمات به مشتريان و مخاطبان، بالا بردن بازده كاري و افزايش بهره‌وري و ... است.

همچنين جذب مشتري براي گسترش كسب وكار، افزايش فروش، افزايش سود و درآمد امري بسيار رايج و ضروري بوده كه مي‌توان با استفاده از فرآيندهاي مختلف حكاكي ليزري و يا چاپ روي متريال‌هاي متفاوت اعم از چوب، پارچه، شيشه، فلز، چرم و ... هدايايي از قبيل دفترچه يادداشت، ليوان سراميك و ماگ، جاكليدي، مگنت يخچال، فلش مموري، سررسيد، خودكار، پاوربانك، ست كيف پول، جاسوئيچي و .... هداياي تبليغاتي ارزان، نفيس، نمايشگاهي، مديريتي، خلاقانه و ... تهيه نموده و در مجامع و مناسبت‌هاي مختلف سمينارها، نمايشگاه‌ها و كنفرانس‌ها به مخاطبان و مشتريان هديه داد و با ماندگاري تبليغات روي كالاي ارائه شده، نام و خدمات شركت در بين مردم رواج يافته و تاثير شگرفي روي ذهن مشتريان ايجاد كرده و در نهايت سبب جذب بيشتر مشتريان مي‌گردد.

حكاكي روي هداياي تبليغاتي با دستگاه‌هاي حكاكي ليزر و چاپ انجام مي‌شود.

 

انواع هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي انواع مختلفي دارد مانند: خودكار تبليغاتي، فلش مموري، ليوان سراميك و ماگ، ليوان پلاستيكي، كلاه تبليغاتي، تيشرت تبليغاتي، لوازم اداري تبليغاتي، جعبه تبليغاتي، ساك دستي، فولدر چرمي، فلاسك، پاور بانك، اسپيكر، آفتاب گير تبليغاتي، كتاب نفيس، ست كيف پول، تنديس، لوح تقدير ، جاسوئيچي، دفتر تلفن، سررسيد و .... كه مي‌توان روي هر متريالي از قبيل: چوب، چرم، شيشه، فلز، پلكسي و ... با توجه به موارد مصرف، سلايق و بودجه مشتري عمليات حكاكي يا چاپ را با دقت و كيفيت بالا انجام داد.

 

هداياي تبليغاتي ارزان

شركت‌هاي تازه تاسيس معمولا جهت تبليغات با صرف هزينه كمتر از هداياي تبليغاتي ارزان استفاده مي‌كنند اين نوع هدايا معمولا در تعداد بالا براي مخاطبين زيادي در نمايشگاه‌ها و همايش‌ها استفاده مي‌شود.

 

هداياي تبليغاتي خلاقانه

با استفاده از هداياي تبليغاتي خلاقانه مي‌توان تاثير تبليغات خود را در ذهن مخاطب چندين برابر كرده و با استفاده از آن اثرگذاري بازاريابي و بهره‌وري را بيشتر نموده همچنين با استفاده از خلاقيت مي‌توان پيام تبليغاتي را سريع تر به مخاطب منتقل كرد.

 

هداياي تبليغاتي خاص

هداياي تبليغاتي خاص معمولا هداياي نفيس و لوكسي هستند كه ارزش مادي و معنوي زيادي داشته و بسيار ويژه و شيك هستند و در ذهن مخاطب ماندگارتر و داراي تاثير بيشتري بوده و فراموش شدني نيستند.

 

هداياي تبليغاتي جديد

هداياي تبليغاتي جديد به علت تكراري نبودن داراي تاثيرگذاري بيشتري مي باشند و بايد مشتريان يا مخاطبيني كه مي‌خواهيم به آن‌ها هديه‌اي بدهيم تاكنون از اين هديه استفاده نكرده باشند و براي آن ها جديد باشد.

هداياي تبليغاتي نفيس

اينگونه هدايا معمولا به مشتريان بسيار ويژه، كارمندان خاص جهت قدرداني از آنان اهدا مي‌گردد و به جهت نفيس بودن آن مورد توجه اطرافيان قرار گرفته و نام شركت و برند آن بين مردم ترويج مي‌شود. هداياي نفيس جايگاه ويژه اي بين مشتريان خاص دارد و باعث ايجاد حس ديده شدن و ارزش آفريني براي مشتري شده و در ذهن مشتري نفوذ مي‌كند.

 

هداياي تبليغاتي مديريتي

اينگونه هدايا شامل ست‌هاي مديريتي گران قيمت، كتب و يا خودكارهاي بسيار نفيس هستند كه به مديران هديه مي‌دهند و داراي فرم و بسته بندي خاصي بوده و براي اثرگذاري بيشتر بايد به نحوي بسيار درست و برنامه‌ريزي شده به مديران اهدا شود.

هداياي تبليغاتي نمايشگاهي

با استفاده از هديه تبليغاتي نمايشگاهي مي‌توان جلب توجه نموده و حجم انبوهي از مشتريان را به سمت غرفه كشيد و با تبليغ برند خود اعتبار و محبوبيت شركت را افزايش داد.

 

هداياي تبليغاتي 1400

در سال 1400 گستردگي هداياي تبليغاتي و به روز بودن يكي از گزينه هاي مهم در ساخت هداياي تبليغاتي بوده است سعي داشته است هداياي تبليغاتي جديدي را مانند دنگلر, وابلر, شلف تاكر, ساخت تنديس و ... به بازار وارد نمايد تا توجه مخاطبان و مشتريان عزيز را جلب كند

 

پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ؟

۴۹ بازديد

پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ؟

xwfs_c2.jpg

پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ، بخش عمده اي از دانش آموزان اين سوال برايشان پيش مي آيد كه در اين زمان كه به منابع آموزشي نياز داريم به سراغ كلاس خصوصي برويم يا نه از پكيج هاي موسسه حرف آخر استفاده كنيم. خب براي  رسيدن به هدف ها و همين طور رشته هاي تاپ دانشگاه هاي معتبر ما نياز داريم تا اين دو مقوله را بررسي كنيم تا شما دانش آموزان بتوانيد به راحتي تصميم گرفته و ديگر نگران منابع آموزشي خود نباشيد.

كلاس خصوصي يا پكيج هاي آموزشي حرف آخر مسئله اين است !

تمامي دانش آموزان براي رسيدن به اهداف خود از هيچ تلاش و هزينه اي دريغ نمي كنند. اما مسئله اين است كه به كلاس خصوصي برويم يا از پكيج هاي موسسه حرف آخر استفاده كنيم. ما نقاط ضعف و نقاط قوت اين دو مقوله را براي شما بررسي كرده تا به درستي تصميم بگيريد.

اصلا چرا بايد از منابع آموزشي استفاده كنيم؟

سوال قشنگي است! شما دانش آموزان با كل دانش آموزان هم رشته خود در سرتاسر كشور رقابت داريد. دانش آموزاني كه در مدارس تيزهوشان يا مدارس برتري درس خوانده اند. از طرفي افرادي كه با استفاده از منابع آموزشي سعي در افزايش ظرفيت و گنجايش خود در مسائل درسي را دارند. پس شما براي رقابت با اين دانش آموزان نياز به تقويت آموزش خود داريد و بايد از منابع آموزشي كه شما را به سمت درست هدايت كند و در زمينه تست زدن تقويت كند استفاده نماييد.

مزيت پكيج هاي آموزشي حرف آخر بيشتر است يا كلاس خصوصي ؟

خب استفاده از اين دو مقوله هر كدوم ويژگي و مزاياي خاص خود را دارند. شما با شركت در كلاس خصوصي مي توانيد سوال ها و ايراد هاي خود را از اساتيد مربوطه بپرسيد.يا وقتي كه در حل مسئله اي به مشكل برمي خوريد سر كلاس از استاد خواهش كرده تا اين سوال را براي شما حل كند.

پكيج هاي موسسه حرف آخر اين مزيت را دارند كه شما بدون محدوديت مي توانيد از تدريس اساتيد برتر كشور استفاده كنيد. اگر قسمتي را متوجه نشديد مي توانيد حتي 100 بار آن مطلب را مشاهده كنيد در صورتي كه در كلاس خصوصي نمي توانيد بيش از 2 بار سوال خود را بپرسيد. چون يا خجالت مانع اين كار مي شود يا ترس از عصبانيت استاد.

مزيت كلاس هاي خصوصي در مقابل پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • پرسيدن سوالات و اشكالات خود
  • رفع مشكلات درسي

معايب كلاس هاي خصوصي :

  • هزينه رفت و آمد
  • صرف وقت گرانبها براي رفت و آمد
  • استفاده از تدريس فقط يكبار امكان پذير است
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد فقط يكبار مي توانيد آن را بپرسيد
  • زمان كلاس هاي خصوصي محدود است
  • اگر مبحثي را ياد نگرفته باشيد بايد دوباره براي آن درس هزينه كنيد
  • استفاده از اساتيد برندي كه فقط در شهر شما شايد معروف باشند

مزيت پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • با استفاده از اين پكيج تدريس ها را مي توانيد صد ها بار تماشا كنيد
  • نيازي براي هزينه دوباره استفاده از تدريس نيست
  • درس خواندن در خانه و پشت كامپيوتر براي شما كسل كننده نمي باشد
  • اين تدريس ها در هر زماني كه بخواهيد در دسترس شما هستند
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد مي توانيد فيلم را به عقب برگردانيد و بارها تماشا كنيد
  • زمان بندي استفاده از اين پكيج ها به دست خود دانش آموز است
  • هزينه و وقت خود را براي رفت و آمد به كلاس خصوصي از دست نمي دهيد

بنابراين از مزيت هاي مهم استفاده از پكيج هاي موسسه حرف آخر همين اتلاف نشدن وقت دانش آموز و تماشاي تدريس ها بصورت نامحدود مي باشد.

معايب پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • شايد تنها ايرادي كه بتوان به پكيج هاي موسسه حرف آخر گرفت همين نبودن استادي براي پاسخگويي به مسائل دانش آموز مي باشد كه در زير اين مبحث را هم بررسي كرديم.

رفع معايب پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

درسته شايد استادي نباشد كه بتواند سوالات شما دانش آموزان عزيز را پاسخ دهد. اما اگر در نحوه تدريس اين پكيج ها تامل كنيم مي بينيم كه در كنار استاد مربوطه يك شاگرد در هنگام تدريس همكاري مي كند اين شاگرد وظيفه پرسيدن سوالات شما از استاد را دارد. يعني شاگرد با فرض اينكه ممكن است اين سوال براي شما دانش آموزان پيش بيايد سوالات را از استاد مربوطه مي پرسد تا شما علاوه بر تدريس جذاب ديگر مشكلي در تدريس مربوطه نداشته باشيد.

از نكات مهم ديگر در پكيج هاي موسسه حرف آخر مي توان به اين موضوع اشاره نمود كه اساتيد موسسه حرف آخر اين تدريس ها را با فرض اينكه دانش آموز اصلا در اين مبحث به كلاس درس نرفته است تدريس خود را انجام مي دهد. مجتبي سعادت پيشه بعد از 13 سال دوري از درس با استفاده از پكيج هاي موسسه حرف آخر به دانشگاه تهران و رشته دندان پزشكي راه يافت  اين نشان از تدريس فوق العاده و تدريسي جامع كه از صفر تا صد مباحث را براي دانش آموزان تدريس مي كند است.

علت گرايش داوطلبين كنكوري به منابع آموزشي:

شما داريد وارد رقابتي مي شويد كه مثل يك جنگ تمام عيار است. هر دانش آموز با هر سلاحي كه فكر كنيد وارد اين رقابت مي شود تا رقباي خود را از ميدان به در كند. حال شما چه سلاحي در اختيار داريد؟ چاقو؟ تفنگ؟ خب مسئله همين است كه منابع آموزشي حكم سلاح را براي شما دانش آموزان در عرصه كنكور را دارد. خب آيا نبايد اين سلاح ها را ارتقا داد؟؟؟

ضعف در سيستم آموزشي باعث شده تا دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور رو به سمت منابع آموزشي بياورند كه چند از دليل اين مبحث را عنوان مي كنيم.

  • دانش آموزان ممكن است در مدارسي تحصيل كنند كه از لحاظ آموزشي و سطح آموزشي دبيران بسيار ضعيف باشند. خب اين دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور بايد از منابع آموزشي استفاده نمايند.
  • تشريحي درس دادن اساتيد در مدرسه كه باعث شده اكثر دانش آموزان بدليل تستي بودن كنكور نتيجه دلخواه خود را نگيرند
  • نبود اساتيد مطرح كشوري در بعضي از نقاط كشور

هزينه هاي سر به فلك كشيده!!!!!

شما اگر بخواهيد وارد كلاس هاي خصوصي شويد بايد يكم به هزينه هاي كلاس ها اونم در اين شرايط يك نگاهي بيندازيد. هزينه كلاس ها از يك طرف هزينه مدرسه و هزينه رفت و آمد و هزينه مشاوره و هزينه آزمون و… را باهم جمع كنيد اين هزينه ها سر به فلك مي كشد. حال اگر بگيم ما تمام اين مباحث را در طرح هاي موسسه حرف آخر داريم و با قيمتي استثنايي باورتان مي شود؟

مي توانيد با شماره 02166028126 تماس بگيريد تا با مشاورين ارشد مجموعه ارتباط داشته تا بفهميد كه اينجا حرف آخر است.

جمع بندي:

متوجه شديم كه ما دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور به منابع آموزشي نيازمنديم. حال استفاده از پكيج هاي كنكوري موسسه حرف آخر مزيت هاي بسياري نسبت به كلاس هاي خصوصي دارد. ما با شناخت معايب و مزيت هاي اين دو مقوله انتخاب را براي شما دانش آموزان راحت تر كرده ايم تا بتوانيد با انتخاب درست راه خود را مشخص كرده تا به هدف هاي خودتان نزديك و نزديك تر شويد.

منبع : سايت رسمي حرف آخر https://harfehakhar.co

بر گرفته از مقاله پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ؟ وبسايت حرف آخر