چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

۶۶ بازديد

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

ريمپ خودرو در كاراك؛ معتبرترين مركز ريمپ

۵۴ بازديد

ريمپ خودرو در كاراك؛ معتبرترين مركز ريمپ

 

hrsx_c2.jpg

به دست آوردن بيشترين بهره از اتومبيل خود از نظر عملكردي و اقتصادي راهي عالي براي بهبود تجربه كلي رانندگي و صرفه جويي در هزينه هاي سوخت در طي ماه ها و سال ها است. در حالي كه تنظيم اتومبيل براي دست يابي به عملكرد بهينه گاهي ممكن است براي بسياري از رانندگان بغرنج و پيچيده به نظر برسد، شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد اين كار با ريمپ كردن در كمتر از 30 دقيقه انجام مي شود. بنابراين اولين سوالي كه ممكن است در ذهن هر فردي ايجاد شود اين است كه ريمپ چيست؟ در ادامه به بررسي پاسخ اين پرسش مي پردازيم.

ريمپ چيست؟

ريمپ كردن كه گاهي تنظيم ECU نيز ناميده مي شود، زماني اتفاق مي افتد كه تنظيمات واحد كنترل موتور خودرو (ECU) براي بهبود بخش هاي متعددي از عملكرد وسيله نقليه تغيير يابد. از طريق باز نويسي تنظيمات موجود با نرم افزار جديد، مالك خودرو با برنامه ريزي مجدد مي تواند تزريق سوخت، جريان هوا، سنسورها و ساير موارد را مديريت كند.

وسايل نقليه موتوري توسط كامپيوتري معروف به واحد كنترل موتور (ECU) هدايت مي شوند. اين كامپيوتر كوچك موارد مرتبط با موتور مانند زمان احتراق، نسبت هوا به سوخت و افزايش فشار را كنترل مي كند. با تنظيم اين پارامترها مي توان بهره وري خودرو از نظر عملكردي يا اقتصادي (يا گاهي در هر دو زمينه) را افزايش داد. ريمپ كردن در حقيقت نصب يك نرم افزار ديگر بر روي كامپيوتر خودرو و جايگزين كردن آن با نرم افزار پيش فرض كارخانه سازنده است. اين نرم افزار جديد تنظيمات سفارشي و اختصاصي براي كسب بيشترين بهره از موتور را ارائه مي دهد. اين تنظيمات معمولا با اتصال يك لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب مي شوند؛ اين بدان معنا است كه مي توان اين كار را بسيار سريع انجام داد.

براي ريمپ كردن وسايل نقليه قديمي تر مجبور هستيد تراشه كامپيوتر موتور خود را به طور كامل برداشته و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين كنيد. به همين دليل در گذشته به اين كار چيپينگ (chipping: يا تراشه برداري يا تعويض تراشه) گفته مي شد.

ريمپ خودرو چه تاثيراتي دارد؟

با تغيير نرم افزار ECU، موتور خودرو مي تواند خيلي بيشتر از حداكثر توانايي خود كار كند. به طور پيش فرض، عملكرد بيشتر خودروها پس از ترك كارخانه به دلايل مختلف كاهش مي يابد. علاوه بر اين، وسايل نقليه هميشه داراي ضمانت هستند و آخرين چيزي كه سازنده مي خواهد اين است كه مجبور به بازسازي يا تعويض موتورهاي آسيب ديده باشد. به همين دليل عملكرد هميشه به طور پيش فرض در حد توان موتور حفظ مي شود.

اكثر توليدكنندگان و سازندگان خودرو تمايل دارند پيش از توليد نسخه كاملا جديد و ارائه آن به بازار، نمونه هايي از مدل قديمي كه پيش تر توليد شده را با برخي تغييرات ظاهري روانه بازار كنند. با اعمال اين تغييرات در تنظيمات ECU موتور خودروهاي تغيير ظاهر يافته، سازندگان مي توانند سريع تر و آسان تر سطح عملكرد خودروها را تغيير و ارتقا دهند و بدون آن كه به مهندسي اضافي احتياج داشته باشند آن ها را بهبود بخشند.

bpyt_c4.jpg

آيا ريمپ كردن تنها تغيير يك نرم افزار است؟

بله؛ ريمپ كردن در حقيقت به مرحله اول تنظيماتي كه شركت ها و مراكز تنظيم و تقويت خودرو ارائه مي دهند، گفته مي شود. مرحله اول تقريبا فقط يك تغيير ساده نرم افزار ECU است. مرحله دوم و مراحل بعدي آن معمولا شامل تغييرات بيشتر نرم افزار و همچنين سخت افزارهاي اضافي مانند سيستم اگزوز جديد و پمپ سوخت فشار قوي و ... خواهد بود. مراحل سوم و چهارم اغلب شامل به روزرساني توربو شارژر (موتور شارژ كننده توربين) يا سوپر شارژر (دستگاه هوا و سوخت رساني بيشتر) خودرو است. مراحل بعدي به كار تهاجمي نياز دارد و نسبت به مرحله اول بهره وري عملكردي كم تري را به دنبال دارد.

آيا ريمپ كردن براي موتور خطرناك يا مضر است؟

تغيير تنظيماتي كه بر كنترل موتور خودرو اثر مي گذارد، مي تواند اثرات مضر و مخربي نيز داشته باشد؛ همه اين تاثيرات بستگي به اين دارد كه چه كسي اين نرم افزار را نوشته است و اينكه مسئول تنظيم كننده تغييرات وسايل نقليه چگونه آن ها را بر روي  خودرو پيكربندي كرده و اعمال مي كند. به همين دليل ما هرگز توصيه نمي كنيم كه خودتان نرم افزار را نصب كنيد يا جهت تغيير نرم افزار به مراكز تاييد نشده مراجعه كنيد. شركت هاي تنظيم كننده ويژه اي وجود دارند كه نرم افزارهاي ECU را مي نويسند؛ آن ها معمولا اين نرم افزارها را آزمايش كرده و آن ها را پيش از عرضه عمومي، براي مدت يك سال يا بيشتر در اختيار بسياري از وسايل نقليه قرار مي دهند.

آيا ريمپ كردن خودرو بر گارانتي و ضمانت كارخانه سازنده تاثير دارد؟

از آنجا كه نرم افزار نصب شده به ندرت توسط كارخانه سازنده وسيله نقليه نوشته شده است، به احتمال زياد هر گونه ضمانت و گارانتي موجود را باطل كرده و از بين مي برد. زيرا كارخانه سازنده نمي خواهد بهره وري موتور را به حداكثر ميزان ممكن و يا فراتر از آن برساند و بنابراين در صورت بروز خطا و اشتباه در فرآيند ريمپ كردن، شما بايد هزينه بازسازي و تعمير موتور را شخصا بپردازيد و اين مسئله مشمول گارانتي نمي شود.

آيا ريمپ كردن بهره وري اقتصادي را نيز به اندازه عملكرد بهبود مي بخشد؟

اين مسئله به نحوه رانندگي شما بستگي دارد. از نظر تئوري، بسياري از موتورها قادر به دست يابي به همان بهره اقتصادي با همان موتور پيش از ريمپ شدن هستند. حتي گاهي اوقات مي توانند كارايي بيشتري نيز داشته باشند. نكته مهم اين است كه معمولا با افزايش انرژي و قدرت موتور اتومبيل ها، مصرف سوخت بيشتر از گذشته مي شود. از اين رو، دليل اصلي ريمپ كردن موتور خودرو، افزايش عملكرد آن است.

آيا ريمپ كردن خودرو مزيت هاي ديگري به غير از بهبود وضعيت عملكردي و اقتصادي آن دارد؟

بله؛ بسته به نرم افزاري كه نصب كرده ايد و نقشه جديدي كه تعريف كرده ايد، برخي وسايل نقليه از حالت والت (valet mode) و ايموبلايزر (immobiliser mode) نيز بهره مي برند كه مي توانيد آن را با سوئيچ اصلي فعال كنيد. حالت ايموبلايزر يك سيستم امنيتي الكترونيك است كه در خودرو‌ها نصب مي‌شود و مانع از روشن شدن خودرو مي شود؛ مگر اين كه از سوئيچ اصلي خودرو استفاده شود. اين سيستم از سرقت خودرو با روش‌هاي سنتي چون اتصال سيم هاي سوئيچ جلوگيري مي كند. در واقع اين حالت همان سامانه ضد سرقت خودرو بوده و بدان معنا است كه حتي اگر يك سارق قصد سرقت خودرو شما را داشته باشد، اتومبيل شما حركت نخواهد كرد. چرا كه بدون آن سوئيچ، خودرو قابل حركت و رانندگي نخواهد بود.

حالت والت يا اعزام به تعميرگاه نيز مي تواند بسيار مفيد باشد. اين امكان براي زماني كه شما اتومبيل خود را در اختيار شخصي قرار داده ايد كه نمي خواهيد مسافت طولاني را با آن رانندگي كند اما براي جا به جايي خودرو به نوعي دسترسي نياز دارد، كارايي خواهد داشت. به عنوان مثال هنگامي كه به يك رستوران مراجعه كرده و پيشخدمت مي خواهد اتومبيل شما را به پاركينگ اختصاصي مجموعه منتقل كند با فعال سازي اين حالت اجازه استفاده طولاني مدت از خودرو را به وي نخواهيد داد. حالت والت عملكرد و حداكثر سرعت را به طور چشمگيري محدود مي كند. (به عنوان مثال حداكثر سرعت اتومبيل شما ممكن است به 16 يا 32 كيلومتر در ساعت برسد.)

بنابراين مي توان گفت كه ريمپ كردن (بهينه سازي برنامه كامپيوتر خودرو) مزاياي بسياري دارد و شما از اين طريق مي توانيد موتور خودرو خود را تقويت كرده و عملكرد آن را بهبود بخشيد.

منبع: خبرگزاري تسنيم

 

 

شروع براي كنكور 1400

۵۰ بازديد

شروع براي كنكور 1400

0v74_e3.png

شايد اكنون كه اين متن را مي خوانيد ، در دورافتاده ترين نقطه مرزي ايران يا شايد در قسمت شمالي تهران قرار داشته باشيد! فرقي نمي كند شما كجا هستيد يا كجا هستيد ، امتحان ورودي ملاك شما براي ورود به دانشگاه و تعيين آينده تحصيلي شما است. از اين پس ، بايد به دنبال راه حل هايي باشيد كه به بهترين شكل شما را براي اين آزمون عالي از زندگي تان آماده كند و شروع خوبي براي آزمون ورودي خواهيد داشت.

در اين مقاله مي خواهم شما ياد بگيريد كه چگونه يك شروع طوفاني براي آزمون ورودي داشته باشيد و از شكست نترسيد. در اين سايت مي توانيد دانشجويان ايراني را پيدا كنيد. من مي خواهم به شما كمك كنم تا در پايان اين سفر بدون كوچكترين وقفه براي رسيدن به روياهاي خود بجنگيد. بنابراين ، اگر اهداف خود را ارزيابي مي كنيد ، تا پايان اين مقاله با من باشيد.

 

از ابتدا جدي باشيد

شما يك سال فرصت داريد تا نشان دهيد كه چند نفر كشته شده اند ، اين كلمات كه اگر از ابتدا تلاش زيادي كنيد ، خسته خواهيد شد! اگر مي خواهيد موفق شويد ، بايد از ابتدا ، محكم و قدرتمند شروع كنيد.

اين آغاز يا پايان سال نيست ، هر دوره از سال آزمون ورودي معني خود را دارد و نبايد فقط وقت خود را تلف كنيد ، به ياد داشته باشيد كه رقباي زيادي داريد ، بنابراين از چرخه رقابت خارج نشويد.

امسال كه مهمترين سال زندگي شما تاكنون است ، سعي كنيد بيش از حد درگير آزمايش و خطا نشويد و از نظرات كساني كه تجربه بيشتري از شما دارند استفاده كنيد تا بهترين مسير را در پيش روي خود قرار دهيد.

خوشبختانه يا متأسفانه بسياري از مين هاي دريايي سياه وجود دارند ، آنهايي كه در وسط جاده ايستاده اند و ادامه نمي دهند ، كساني كه يك يا دو بار از تلاش ها نااميد شده و نتيجه نمي گيرند. بنابراين ، اگر شما جزو افرادي هستيد كه به راه خود ادامه مي دهند و تمام تلاش خود را مي كنند ، مطمئنم كه در آينده اي نه چندان دور روي صندلي يكي از بهترين دانشگاه هاي كشور مي نشينيد.

 

احتمالاً خواهيد ديد كه وقتي شروع مي كنيد به تحصيل در آزمون ورودي ، همه چيز طبق برنامه پيش نمي رود ...

بسياري از افراد در مواقعي مانند اين نااميد مي شوند و از روياهاي خود دست مي كشند

اما اي كاش يكي از آنها نبوديد. اين جهان مملو از مردمي است كه يك روز آرزوهاي بزرگي داشتند ، اما يكديگر را در جايي از دست دادند يا شايد افتادند ، اما هرگز بلند نشد ...

بعضي اوقات مجبور هستيد "ناشنوا" باشيد

يك مورد كه واقعاً مي خواستم براي شما تعريف كنم اين است كه ممكن است شما توسط اطرافيان يا عزيزانتان دلسرد شويد.

بگذاريد به شما بگويم ، شما نمي توانيد يا نمي توانيد

در لحظاتي مثل اين "ناشنوا" باشيد كه موفق باشيد

اما اگر به آنها گوش دهيد چه اتفاقي مي افتد؟

آينده شما دقيقاً مثل آنهاست ، به آنها نگاه كنيد و از خود بپرسيد ، آيا اين آينده اي است كه هميشه در آن خواب ديده ام؟

پزشكي ، دندانپزشكي ، مهندسي شريف و قانون الله و ساير رشته ها و دانشگاه هاي بالاتر بخشي از كساني هستند كه بارها شكست مي خورند اما تسليم نمي شوند.

من مي خواهم كه شما براي روياهاي بزرگ بجنگيد ، زيرا اگر مجبور نيستيد براي روياهاي بزرگ بجنگيد وقتي نمي خواهيد ، روياهاي كوچك و كوچك را جايگزين آنها كنيد.

 

هنري كه بايد ياد بگيريد

امتحان ورودي مستلزم جنگ و هنرهاي رزمي است!

هنر يك كنكور موفقيت آميز است:

راه درست براي يادگيري هر درس را بدانيد

او مي تواند يك برنامه روزانه و هفتگي توافق شده را براي خود تهيه كند

در مورد روشهاي مختلف آزمايش و سوال كردن اطلاعات كسب كنيد

نظم و انضباط شخصي و مديريت زمان را به خوبي بشناسيد

براي ارزيابي خود و شناسايي نقاط ضعف ، تست هاي هفتگي انجام دهيد

زمان مطالعه خود را ضبط كنيد و هر روز كمي به زمان مطالعه خود اضافه كنيد

با يك جستجوي ساده در سايت حرف آخر، مهارت ها را در اين سايت بياموزيد.

 

برنامه ريزي تابستان كنكور 1400 ويژه رشته تجربي

در قدم اول ، 80 درصد از رقباي خود پيشي گرفت و به رده هاي برتر برسيد

احتمالاً در حال تعجب هستيد كه چه چيزي باعث مي شود در اولين قدم در كل كنكور غلبه كنيد ، و جواب بسيار ساده است: در تابستان بياموزيد!

بله دوست عزيز ، با اطمينان مي توانم به شما بگويم كه تابستان بهترين زمان براي ماندن از بقيه رقباست ، زيرا حدود 80? امتحانات ورودي تابستان مشغول همه چيز هستند ، اما تحصيل در آزمون ورودي! بنابراين استفاده از فرصت طلايي تابستان شما را به روياهاي خود نزديكتر و نزديكتر مي كند. دوست عزيزم ، واقعيت اين است كه هر مرتبه تعالي يك روز از جايي شروع مي شود كه در آن لحظه حضور داشته باشيد. اگر آنها در سالهاي گذشته به نتايج رسيده باشند ، دليلي براي دستيابي به نتايج بسيار بهتر از آنها وجود ندارد.

كنكور يك بازي مسابقه اي است ، اگر شما به تعويق بياندازيد و تنبلي مي كنيد ، خيلي زود از بين مي رويد ، البته اين يك ناراحتي نيست! زيرا فقط كساني كه آن را سزاوار آن هستند ، حس خوبي دارند. براي موفقيت ، شما بايد سريعتر و قوي تر از رقباي خود شروع كنيد تا در اسرع وقت با اوضاع سازگار شويد و گام به گام زندگي رويايي خود را بسازيد.

آيا مي خواهيد در كنكور موفق شويد؟ با اين حقيقت ناب روبرو شويد!

بايد تأكيد كنيم كه يادگيري بدون برنامه ريزي و نقشه راه به هيچ وجه مثمر ثمر نيست ، مانند راه رفتن با چشم بسته است! براي دستيابي به يك نتيجه عالي و رسيدن به اهدافمان ، بايد يك برنامه مطمئن داشته باشيم كه بيشترين زمان را صرف كنيم.

براي بهره مندي از پكيج هاي ويژه حرف آخر آموزش با تكنولوژي جديد انيميشني، پس همين الان استارت بزنيد و روي اينك كليك بكنيد.

بعضي اوقات بسياري از دانش آموزان كنكور كار خود را شروع مي كنند و از آنجا كه تجربه و اطلاعات لازم براي كمك به آنها را ندارند ، خيلي سريع يادگيري را متوقف مي كنند و به راحتي درگير سردرگمي مطلق مي شوند! ما طرحي را براي شروع قدرتمند و رسيدن به بالاترين رتبه در اختيار شما قرار داده ايم تا بتوانيد با اطمينان تحصيل در آزمون ورودي را شروع كنيد.

چرا بايد در تابستان شروع كنيد؟

اگر پايه و اساس محكمي نداريد و مي خواهيد گام هاي فوق العاده قوي برداريد ، بايد در تابستان شروع كنيد.

اگر مي خواهيد پزشك ، دندانپزشك و داروساز شويد ، در تابستان بايد براي امتحان ورودي شروع به تحصيل كنيد.

اگر مي خواهيد سال آينده در رده هاي برتر باشيد ، بايد تابستان را شروع كنيد

اگر مي خواهيد تجربه كافي در نحوه خواندن و مطالعه روش ها را بدست آوريد و مثل رتبه برتر هاي حرف آخر از رشته خوبي قبول بشيد، كليك كنيد.

 

بهترين سايتهاي مديا

۵۳ بازديد

مجموعه سايتهليي مه شما ميتوانيد  خدمات مربوط به مديا را دريافت كنيد

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155