پيش نياز ها براي احداث و راه اندازي يك واحد صنفي ساخت و توليد

۹۸ بازديد

پيش نياز ها براي احداث و راه اندازي توليدي

يكي از وسايل مورد نياز براي هر مرد و زني در دنيا كيف است.

مردان كيف را براي كار هاي اداري و شخصي خود بيشتر استفاده ميكنند و امنيت و حجم مناسب

براي آنها اهميت اول را دارد و در مقابل آنها زنان كيف را به عنوان يك كالاي زينتي استفاده مي كنند.

يكي از موارد تاثير گذار در خريد كيف مردانه و يا زنانه قيمت مناسب

آن براي هر فردي است و كيف هايي كه توليدات داخلي هستند همواره داراي قيمت مناسب تري مي باشند.

در اين مقاله ما سعي داريم تا براي شما عزيزان ياز هاي اوليه براي راه اندازي توليدي كيف را شرح دهيم.

براي آنكه بتوانيد در كلان شهر تهران توليدي كيف خود را داشته باشيد بايد به ياد داشته باشيد

كه اولين چيزي كه نياز داريد انگيزه بالاست و با داشتن انگيزه مي توانيد

توليدي خود را در هر زمينه اي به پيش ببريد.

اما بعد از انگيزه مهمترين عوامل براي راه اندازي اين كسب و كار عبارت است از:

بودجه قابل توجه: در ابتدا بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه براي راه اندازي توليدي خود نياز به بودجه اي مناسب داريد

و هرچه بودجه شما بيشتر باشد مي توانيد كار خود را با قدرت بيشتري به پيش ببريد.

حتما ببينيد : توليدي كيف زنانه

نيروي كار: يكي از مهمترين موارد در راه اندازي يك توليدي موفق

نيروي كاري شما بايد علاوه بر تخصص توانايي همكاري به صورت تيمي را نيز داشته باشند,

تا كار هاي سخت را به صورت گروهي به پيش ببرند.

وسايل و ابزار هاي مناسب: بعد از داشتن نيروي كاري,

شما بايد شرايط كاري نيروهاي خود را فراهم كنيد تا بتوانند براي شما شروع به فعاليت كنند.

محيط كار: در نهايت بايد با اجاره كردن و يا خريدن يك كارگاه مناسب

نيروهاي خود و وسايل و ابزار ها را دور هم جمع كنيد تا آنها كار خود را شروع كنند.

انتخاب بازار هدف: يكي از كار هاي بسيار مهم در راه اندازي توليدي كيف در تهران داشتن هدف است,

به اين معنا كه شما بايد انتخاب كنيد مشتريان شما افراد ثروتمند جامعه هستند و يا افراد متوسط جامعه مي باشند.

تهيه مواد اوليه: براي شروع كار نياز به نخ, چرم طبيعي,

چرم مصنوعي, نقشه هاي كيف و غيره داريد. كه با توجه به بازار هدفي كه انتخاب كرده ايد

بايد مواد اوليه اي مناسب با اين بازار هدف بخريد.

به عنوان مثال در صورتي كه بازار هدف شما لاكچري ست,

بايد مواد اوليه شما بسيار مرغوبي را تهيه كنيد.

قيمت گذاري مناسب كيف ها و در نظر داشتن هنگام توليد:

در نهايت توليدات خود را بايد با توجه به هزينه كرد و

البته با توجه به قيمت هاي موجود در بازار قيمت گذاري كنيد تا فروش خوبي داشته باشيد.

نتيجه گيري: در صورتي كه قصد راه اندازي توليدي داريد و يا علاقه داريد از

يك توليدي ايراني به صورت عمده خريد نماييد توصيه ما به شما همكاري با ارزان كيف  است.

اين توليدي در تهران به صورت مهندسي و حرفه اي در حال كار است و مي تواند به شما خدمات عالي را بدهد.

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81

سايت منبع :

https://arzankif.ir/

 

حلوا و لازانيا يا پنكيك؟ گزينه هاي عجيب پيش رو.

۸۵ بازديد

حلوا و لازانيا يا پنكيك؟ گزينه هاي عجيب پيش رو.

كدومش مهمتره؟ پيش غذا غذاي اصلي يا دسر؟ به نظر من كه هر سه تاش مهمه، ميپرسيد چرا؟ خوب اينجا براتون توضيح ميدم كه چرا هر سه گزينه مهمه و نبايد فراموش كرد.  هميشه وقتي از يك وعده غذايي كامل صحبت مي‌كنيم، منظورمان پيش غذا، غذاي اصلي و دسر است. اين سه در كنارهم نه تنها ظاهري مجلسي به سفره مي‌دهند بلكه از نظر سلامتي نيز توصيه شده است. معمولا طبع پيش غذاها و دسرها با طبع غذاهاي اصلي متفاوت است و در كنار هم يك طبع و مزاج متعادل را ايجاد مي‌كنند و از اين طريق آسيبي به معده و بدن شما نمي‌زنند. براي درك بهتر اين موضوع دفعاتي را به ياد بياوريد كه با خوردن يك وعده غذايي ساده و كوچك به دل درد، نفخ و ساير مشكلات مربوط به معده مبتلا شده‌ايد ولي زماني كه در مجالس و مهماني‌هاي مجلل طيف بيشتري از غذاها را خورده ايد‌‌، مشكلي برايتان پيش نيامده است. اين به دليل اين است كه در مهماني‌ها اول انواع سالادها، سپس غذاي اصلي و در آخر هم ژله يا كرم كارامل و ساير دسرها سرو مي‌شود. اكثر پيش غذاهايي مانند سالادهاي كاهو، سالاد الويه و سالاد ماكاروني طبعي سرد دارند و فضاي معده را به سمت سردي ميل مي‌دهند. بعد از آن، غذاهاي اصلي كه معمولا داراي طبع گرم هستند سردي ناشي از پيش غذا را جبران مي‌كنند. پس از آن هم دسرها با طبع معتدل رو به سرد ميل مي‌شوند. درست است كه غذاي وعده اصلي طبعي مخالف با دسر و پيش غذا دارد ولي حجم بيشتري از غذاي اصلي هم خورده مي‌شود و در مجموع طبع معتدلي از غذا وارد معده مي‌شود. نكته مهم كلي اين است كه نمي‌توان براي همه افراد يك نسخه كلي تعريف كرد. همچنين غذاها، پيش غذاها و دسرهاي مختلف هم داراي مزاج هاي مختلفند و در فصول مختلف سال غذاهاي متفاوتي توصيه مي‌شوند. در فصل پاييز و زمستان كه جز فصول سرد محسوب مي‌شوند، غذاهاي گرم بيشتر توصيه مي‌شوند. در ادامه چند نوع از غذاهاي پرمصرف را كه به عنوان پيش غذا، غذاي اصلي و دسر مصرف مي‌شوند را به همراه طبع آن‌ها معرفي مي‌كنيم و مي‌گوييم كه هنگام مصرف هر يك از اين غذاها بهتر است آن‌ها را همراه با چه غذاهايي ميل كنيد و از خوردن چه غذاهايي با آن‌ها بايد پرهيز كنيد. براي مشاهده ساير غذاها و آموزش آشپزي به وبسايت مجله آكالا مراجه كنيد. .

  • پيش غذا و دسر ايراني

حلوا يكي از پيش غذاها و دسرهاي ايراني است كه داراي مزاجي گرم است. اگر دقت كرده باشيد حلوا از قديم الايام جزئي جدا نشدني از سفره‌هاي مسلمانان و به خصوص ايرانيان بوده است. در مراسم زمان هاي قديم، همه افراد در طرز تهيه حلوا شريك بوده‌اند و حلواهاي درست شده را براي همديگر مي‌بردند. انواع حلوا در مراسم عزاداري براي تسكين افرادي كه داراي ناراحتي شديد هستند، به كار مي‌رود. ناراحتي و افسردگي افراد را به سمت طبع سرد مي‌برد و هواي سرد هم سردي بدن را تشديد مي‌كند. به همين دليل در فصل پاييز ميزان افسردگي افراد افزايش پيدا مي‌كند. پس حتما حلوا را در فصول سرد سال در برنامه غذايي خود قرار بدهيد. مي‌توانيد انواع مختلف طرز تهيه حلوا را ببينيد و براي جلوگيري از تكراري شدن طعم آن انواع مختلف آن را درست كنيد. امروزه تنوع گسترده‌اي از انواع حلوا وجود دارند و در انتخاب مي‌توانند به شما كمك كنند. خوب حالا شما كدوم بيشتر دوست داريد؟ طرز تهيه حلوا لازانيا يا طرز تهيه پنكيك بهتون آموزش بدم؟ خبر خوب اينه كه هر سه تاش به شما آموزش ميدم؟ 

  • پيش غذا و دسر فرنگي

پنكيك هم به عنوان پيش غذا و هم به عنوان دسر فرنگي استفاده مي‌شود. در خارج از ايران از پنكيك به عنوان صبحانه كه يك وعده غذايي مهم است نيز استفاده مي‌شود كه اين امر به همان دلايلي كه در ابتداي متن ذكر كرديم به هيچ عنوان توصيه نمي‌شود. هرچند آسان بودن طرز تهيه پنكيك و مزه لذيذ آن به همراه انواع مربا و شكلات هاي صبحانه براي بچه ها دلچسب به نظر مي‌رسد ولي صبحانه مفيدي تلقي نمي‌شود و ممكن است بچه‌ها را بد عادت كند به طوري كه حتي در سنين بزرگسالي هم علاقه‌اي به خوردن صبحانه از خود نشان ندهند. به طور كلي اگر پنكيك را با شكلات يا عسل ميل كنيد طبع گرمي خواهد داشت و به اين صورت بيشتر توصيه مي‌شود. در كنار آن مي‌توانيد از انواع ميوه هاي تازه مانند موز، توت فرنگي، توت، بلوبري و... هم براي تزيين و هم براي تنوع مزه استفاده كنيد. مي‌توانيد طرز تهيه پنكيك را در بخش آموزش آشپزي ببينيد. نام پنكيك به معناي كيك قابلمه اي است. از آن‌جا كه درست كردن كيك در فر كاري پر دردسر و وقت‌گير است و از طرف ديگر طرز تهيه پنكيك بسيار آسان است و در چند دقيقه درست مي‌شود، پنكيك در موارد زيادي جايگزين كيك خانگي مي‌شود.

  • غذاي اصلي

حال كه يك مورد پيش غذا و يك مورد دسر را مطرح كرديم، به سراغ غذاي اصلي كه مهم‌ترين و خوشمزه ترين قسمت سفره است مي‌رويم. بعد از خوردن پيش غذا همه انتظار دسر را مي‌كشند و اگر غذاي اصلي را دوست داشته باشند تا موقع سير شدن به خوردن آن ادامه مي‌دهند. پس غذاي اصلي مهم ترين بخش در سير كردن افراد خانواده يا مهمان هاست و به همين دليل اهميت آن از پيش غذا و دسر بيشتر است. براي اين كه اين مطلب جامعيت بيشتري پيدا كند ما يك غذاي همه پسند كه كسي نتواند از آن ايراد بگيرد را انتخاب كرده ايم. لازانيا ! لازانيا غذايي است كه همه به خصوص بچه ها با شنيدن نام آن آب دهانشان راه ميوفتد و حاضرند سريع تكاليفشان را انجام دهند تا لازانيا حاضر شود. بزرگترها هم اين غذا را دوست دارند ولي ممكن است به دليل پرهيزات پزشكي در خوردن اين غذا زياده روي نكنند. چون لازانيا كالري و چربي بالايي دارد خوردن آن به افراد مسن كه داراي مشكلات قبلي عروقي هستند، توصيه نمي‌شود. لازانيا در رستوران‌ها به خوشمزگي آن در خانه نيست. علاوه بر اين بهتر است غذاهايي را در رستوران ميل كنيد كه درست كردن آن‌ها در منزل خيلي مشكل باشد. ولي اگر طرز تهيه و فوت و فن هاي پخت يك لازانياي خوشمزه را بدانيد، مي‌توانيد آن را در منزل با خوشمزه‌ترين طعم ممكن درست كنيد. علاوه بر لازانيا اگر دوست داريد غذاهاي فست فودي و يا فينگر فودي، غذاهاي سنتي و اصيل ايراني، پيش غذاها، دسرها ( تنوع كاملي از دسرها از جمله طرز تهيه پنكيك) و ترشي‌هاي مختلف را درست كنيد، مي‌توانيد به بخش آشپزي مجله اينترنتي اكالا مراجعه كنيد و تنوعي از غذاها را به همراه دستور كامل هركدام ببينيد. در نهايت اميدواريم كه مطالعه اين مطلب برايتان مفيد بوده باشد. و بتوانيد تناسب خوبي بين پيش غذا، غذاي اصلي و دسرهايتان برقرار كنيد و اگر مي‌خواهيد يكي از اين وعده‌ها را حذف كنيد حتما به مزاج آن‌ها دقت كنيد.

 

چرا بايد يك گلس براي موبايل خود تهيه كنيم؟

۸۴ بازديد

چرا بايد يك گلس براي موبايل خود تهيه كنيم؟

محافظ صفحه نمايش آيفون 7G پلاس مشكي Black iPhone 7G Plus Screensaver 

تلفن همراه ما بخش مهمي از زندگي روزمره ما شده است و حمل و نقل زياد اين كالاي تقريبا گران قيمت در همه مكان هاي عمومي و شرايط مختلف ناگزير است. اگر از كساني كه دچار شكستگي يا آسيب صفحه نمايش تلفن همراه خود شده اند و به دنبال تعمير آن رفته اند سوال كنيد متوجه خواهيد شد كه قيمت مانيتور گوشي شما با هزينه دستمزد تعويض آن تقريبا بيش از 70 درصد مبلغ تلفن همراه شما را شامل مي شود. از اين رو هزينه كردن درست براي محافظت از اين كالاي گران قيمت بسيار هايز اهميت است. گلس با محافظ صفحه نمايش صرفا براي جلوگيري از شكستن استفاده نمي شود بلكه با داشتن گلس روي مانيتور گوشي خود پس از مدت چندين ماه استفاده ميتوانيد با هزينه ي ناچيز تصويري بدون خط و خش و چربي را مانند روز اولي كه گوشي خود را تهيه كرديد داشته باشيد و از نو بودن مانيتور خود لذت ببريد.

تفاوت قيمت گلس ارزان با گلس هاي گران چيست؟

 

معيار انتخاب شما براي گلس گوشي بهتر است قيمت آن نباشد بلكه مشخصات و كارايي آن باشد.

گلس هاي مختلف با قيمت هاي متنوعي در بازار وجود دارد كه با توجه به ماهيت اين كالا از قيمت هاي بسيار ارزان تا قيمت هاي سرسام آور متفاوت است براي خريد گلس از گرانترين ها و ارزانترين ها دوري كنيد زيرا قيمت هاي بسيار ارزان به دليل عدم كيفيت و قيمت هاي گران در بسياري از موارد كاملا بي دليل است.

ديجي فرست با سالها تجربه به عنوان وارد كننده لوازم جانبي موبايل در ايران به شما پيشنهاد ميدهد از گلس هاي قيمت متوسط استفاده كنيد.




 

گلس شكسته شده منبع بيماري هاست!

 

هرچه زود تر گلس شكسته شده خود را تعويض كنيد! يك محافظ شكسته ميتواند از دو منظر براي شما خطر آفرين باشد.

1.خطر بريدگي دست و صورت، كه به دليل تماس مستقيم و مداوم با گوشي ممكن است گوشه هاي تيز و برنده گلس به شكا آسيب فيزيكي بزند.

  1. ميكروب ها در كمين اند، درز شكستگي و ترك در گلس يا صفحه نمايش گوشي محل تجمع ميكروب ها و باكتري هاست و گوش و چشم و دهان بهترين راه نفود ويروس و باكتري هاي خطرنام به بدن شماست درواقع شما با استفاده از گلس شكسته موجودات موزي و وحشتناكي را به بدن خود دعوت ميكنيد.

آيا براي نصب گلس نيازي به مراجعه به فروشگاه موبايل است؟

 

گلس هاي عرضه شده در ديجي فرست بسيار اسان نصب ميگردد و نياز به تخصص خاصي ندارد كافيست پيج اينستاگرام ديجي فرست را دنبال كنيد تا آموزش نصب انواع گلس هاي سراميكي و معمولي را مشاهده كنيد!