خواص اعجاب انگیز روغن سیاهدانه برای سلامتی

۲۴ بازديد

روغن سیاه دانه نوعی روغن حامل است که از دانه های گل  Nigella sativa به روش پرس سرد استخراج می شود.
به طور سنتی، روغن سیاه دانه دارای خواص تحریک کننده، گرم کننده و تاثیرات مثبت بر بهبود خلق و خو می باشد.

در طب سنتی سیاهدانه به عنوان یک معجون مکمل با سایر گیاهان دارویی در درمان اکثر بیماری ها به کار گرفته می شود.
روغن سیاه دانه بطور موضعی به منظور آبرسانی، تسکین، تقویت و تغذیه پوست، رفع عفونت های قارچی و لکه های پوستی و نیز برای ترمیم و بازسازی پوست استفاده می شود و موجب صاف شدن، روشن شدن و شفاف شدن پوست خواهد شد. روغن سیاه دانه همچنین در صورتی که بر روی مو اعمال شود، موجب تغذیه و تقویت مو می شود.
روغن سیاه دانه از نظر دارویی، باکتری های مضر را از بین می برد، پاسخ ایمنی قوی پوست را تحریک می کند، روند بهبود پوست را تسهیل کرده و دردهای عضلانی و درد مفاصل را نیز به بهترین شکل تسکین می دهد.
از سوی دیگر روغن سیاه دانه در صورت استنشاق، سلامت دستگاه تنفسی و هضم را تقویت و پشتیبانی می کند.

 

 

 

تاریخچه استفاده از روغن سیاه دانه

 

روغن سیاه دانه از دانه های گیاه Nigella sativa گرفته می شود که بیشتر به گل رازیانه معروف است. همچنین این روغن با نام های مختلف دیگری از جمله Black Oil ،Baraka ،Fitch Oil ،Kalajira Oil  و Kalonji Oil نیز شناخته می شود.
برای بیش از 3000 سال، از دانه های روغنی سیاه دانه برای کاربردهای آرایشی، دارویی و آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد. از سیاه دانه به عنوان دارو گیاهی، چاشنی و تسکین دهنده درد و تحریکات موضعی، از جمله گزش، زخم، التهاب و بثورات پوستی استفاده می شده است
بر اساس منابع تاریخی، اعتقاد بر این است که روغن سیاه دانه برای اولین بار توسط آشوریان مصر باستان مورد استفاده قرار گرفته است، جایی که از آن توسط شخصیت های مشهور سلطنتی مانند کلئوپاترا و نفرتیتی برای مراقبت از پوست به شکل یک دارو گیاهی استفاده شده است.

در هند و خاورمیانه، از دانه های سیاه دانه که دارای عطر و طعم تلخ و تندی هستند در ترکیباتی که از فلفل سیاه، پودر پیاز و پونه کوهی تشکیل شده اند استفاده می شود و به عنوان ادویه و طعم دهنده در خوراک حبوبات، پخت نان، خورشت کاری و سبزیجات پخته استفاده می شود
در آیورودا، روغن سیاه دانه عمدتاً به دلیل خاصیت تحریک کنندگی، گرم کننده و تقویت کننده و همچنین به دلیل اثر بخشی بر بهبود روحیه در طیف گسترده ای از کاربردها مورد استفاده قرار گرفته است

مجله سلامتی وطب سنتی ماورای سلامت به تفصیل به این سبک درمان کهن پرداخته است.

 

 


در طب سنتی، از روغن سیاه دانه برای درمان بی اشتهایی، بیماری های مقاربتی و بیماری های زنان استفاده می شود. همچنین اعتقاد بر این است که سیاه دانه برای تحریک اشتها و افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن، کاهش اختلالات عصبی، تعادل مزاج و تقویت هماهنگی بدن و ذهن مفید است.
طبق سوابق تاریخی پزشکان یونانی در قرن 1 میلادی، از سیاه دانه برای تسکین دندان درد، سردرد، گرفتگی بینی و کرم روده استفاده می شده است
با توجه به خاصیت تقویت کنندگی روغن سیاه دانه، پزشکانی مانند بقراط آن را برای بیمارانی که بیماری عمومی و ضعف داشتند تجویز می کردند. دیگر یونانیان باستان از آن برای تحریک شروع قاعدگی و افزایش تولید شیر در زنان استفاده می کردند
در کتاب "الشفاء"، نوشته حکیم ابن سینا، سیاه دانه را با توانایی های درمانی معتبر شناخته و از آن به دلیل خاصیت تقویت کنندگی، تحریک کننده و پیشگیری کننده  تقدیر کرده است. در این کتاب از سیاه دانه به عنوان تقویت کننده انرژی و کاهش ضعف، خستگی، غم و احساس دلسردی صحبت شده است. علاوه بر این، وی کاربرد درمانی سیاه دانه را برای رفع و تسکین علائم سرماخوردگی، تب، سردرد، تحریکات موضعی، زخم ها، اختلالات پوستی، دندان درد و کرم روده و انگل تأیید کرده است.

 

خواص روغن سیاه دانه

 

ترکیبات شیمیایی روغن سیاه دانه شامل اسید پالمیتیک، اسید استئاریک، اسید اولئیک و اسید لینولئیک هستند و از ترکیبات اصلی این روغن محسوب می شوند.

 

اسید پالمتیک به دلیل داشتن خواص زیر مشهور است:

 

خاصیت نرم کنندگی 
نرم کردن مو ها بدون ایجاد چربی اضافه و احساس سنگینی و چسبندگی
متداول ترین اسید چرب اشباع می باشد.
 

اسید استئاریک به دلیل داشتن خواص زیر شناخته می شود:

 

دارای خواص پاک کنندگی است که باعث از بین رفتن آلودگی، عرق و سبوم اضافی از پوست و مو می شود.
یک ماده امولسیون کننده ایده آل برای اتصال آب و روغن است.
به افزایش ماندگاری محصولات مراقبت از پوست و مو کمک می کند.
بدون کاهش درخشش و احساس سنگینی، موها را از آسیب های خارجی محافظت می کند.
پوست را نرم می کند.
 

اسیدهای اولئیک (امگا 9) دارای خواص زیر است:

 

لطافت، رطوبت و درخشندگی پوست و مو را حفظ می کند.
رشد موهای ضخیم تر و قویتر را تحریک می کند.
چین و چروک های زودرس و خطوط ریز را کاهش می دهد.
شوره سر را از بین برده و  رشد مو را تسریع میکند.
از پوست و مو محافظت می کند.
خواص آنتی اکسیدانی قوی دارد.
از التهاب و درد مفاصل جلوگیری می کند.

 

اسیدهای لینولئیک (امگا 6) دارای خواص زیر است:

موها را شاداب کرده و رشد آنها را تقویت می کند.
بهبود زخم را تسریع می بخشد.
در فرمولاسیون صابون ها و روغن های سریع خشک شونده یک امولسیون کننده موثر است.
خواص ضد التهابی دارد.
تسکین جوش و آکنه
حفظ رطوبت در پوست و مو 
وجود آن در روغن های گیاهی موجب مناسب بودن آن روغن برای پوست های چرب و مستعد آکنه می شود.
افزایش لطافت و خاصیت ارتجاعی پوست برای جلوگیری از پیری زودرس

 

 

 

 

https://gitlab.com/TobiMetz3

 

http://qooh.me/TobiMetz3

 

https://www.divephotoguide.com/user/TobiMetz3

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11396837

https://independent.academia.edu/JennyTucker289

http://edu.fudanedu.uk/user/wesleycruz1/

http://fudanedu.uk/user/wesleycruz1/

http://jobs.ict-edu.uk/user/wesleycruz1/

http://ict-edu.uk/user/wesleycruz1/

 

 

آسان ترین روش کسب اقامت ترکیه

۳۸ بازديد

 آسان­ترین روش کسب اقامت ترکیه

مقدمه

امروزه خیل عظیمی از مردم خواستار مهاجرت هستند و می­خواند طعم زندگی بی دغدغه در یک کشور درجه یک را بچشند. در این راستا بسیاری از کشور­های پیشرفته راهکارهایی برای مهاجران در تمام دنیا در نظر گرفته­اند تا افراد بتوانند با این شرایط، به آرزوی دیرینه خود برسند. یکی از کشورهایی که شرایط فوق­العاده­ای را برای مهاجرین در نظر گرفته است، ترکیه می­باشد.

q2_zcb4.jpg

نمایی از کشور ترکیه

ترکیه که یکی از زیباترین و غنی­ترین کشورهای دنیاست، به دلیل جاذبه­های دیدنی فراوان به یکی از توریست پذیرترین کشورهای دنیا بدل گشته است. این نکته باعث ایجاد رونق اقتصادی بی­نظیری در این کشور شده که این مهم، دلیلی است برای اقبال شدید مهاجران برای مهاجرت به این کشور. همچنین قرار گرفتن این کشور در جوار کشور عزیزمان ایران و نزدیکی فرهنگ­های دو کشور نیز یکی دیگر از دلایلی است که جذابیت این کشور را برای ما ایرانیان دوچندان می­کند. ما در این مقاله می­خواهیم به معرفی آسان­ترین روش کسب اقامت در کشور ترکیه بپردازیم تا شما بتوانید به آسانی به کسب اقامت دائم کشور ترکیه بپردازید و  از امکانات فوق­العاده این کشور بهره­مند شوید.

اقامت در ترکیه

کشور ترکیه یک کشور فراقاره­ای است که بخشی از آن در آسیا و بخشی دیگر در اروپا قرار دارد. این کشور یکی از قوی­ترین نظام­های اقتصادی دنیا را داراست و شاخص رضایت در این کشور در میان بهترین کشورهای دنیا قرار دارد.  ترکیه علاوه بر تولید در حوزه­های کشاورزی، خودروسازی و ... بسیار توریست پذیر است که این مهم باعث شده است تا بسیاری از برندها و هلدینگ­های معتبر دنیا در این کشور سرمایه گذاری کنند. این نکته باعث شده است تا تمام دنیا نگاه ویژه­ای به این کشور داشته باشند و درخواست­های مهاجرت به این کشور افزایش یابد. مقامات ترکیه با در نظر گفتن اقبال جهانیان برای مهاجرت به این کشور، قوانینی را وضع کرده اند تا افراد بتوانند با استفاده از آن قوانین، اقامت این کشور قدرتمند را به دست بیاورند.

 

نمایی از مهاجرت

اقامت ترکیه یک مجوز قانونی برای اتباع خارجی است تا آن­ها بتوانند با استفاده از این مجوز، از مزایای شهروند ترکیه بودن استفاده کنند. شما می­توانید با کسب اقامت تحصیلی، اقامت کاری، اقامت گردشگری و ... به صورت موقت و دائم از مزایای شهروندی ترکیه کمال استفاده را ببرید. از مزایای اقامت ترکیه می­توان به موراد زیر اشاره کرد.

  • دریافت پاسپورت کشور ترکیه که با استفاده از آن می­توانید بدون نیاز به اخذ ویزا به بیش از هشتاد کشور دنیا سفر کنید.
  • دریافت حق کار در ترکیه بدون نیاز به اخذ مجوز کار
  • اخذ حق دریافت وام
  • دریافت کارت شناسایی ترکیه و بهره­مندی از بیمه
  • امکان دریافت تابعیت دوگانه. این بند به این معناست که درصورت تمایل برای دریافت اقامت ترکیه نیازی به انصراف از تابعیت کشور مبداء خود ندارید.
  • اجازه دریافت کردیت کارت

روش­های کسب اقامت در ترکیه

با توجه به تمایل بسیاری از جهانیان برای کسب اقامت این کشور، قانون­گذاران تمام تلاش خود را مبنی بر ایجاد شرایط مناسب برای مهاجران انجام داده­اند و در این راستا راه­های مختلفی را برای این افراد مشخص کرده­اند تا هر فرد بتواند با توجه به شرایط خود مسیر موردنظر را انتخاب کند. در ادامه به بررسی برخی از راه­های کسب اقامت ترکیه می­پردازیم.

  • اقامت یک ساله

این اقامت که به اقامت توریستی ترکیه شهرت دارد به صورت موقت بوده و حداکثر یک سال اعتبار دارد.

  • اقامت طولانی مدت

این اقامت تنها با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور فعال می­شود و تا هر زمانی که مایل باشید می­توانید به تمدید آن بپردازید.

  • اقامت خانوادگی

این اقامت نیز در دسته اقامت­ موقت قرار می­گیرد و حداکثر تا دوسال امکان تمدید دارد.

  • اقامت تحصیلی

این نوع اقامت مخصوص دانشجویان است. برای کسب اقامت تحصیلی، دانشجو باید توسط یکی از دانشگاه­های ترکیه پذیرش شود و سپس فرد می­تواند با ارائه برگه پذیرش خود، برای دریافت اقامت تحصیلی اقدام کند.

 

نمایی از مهاجرت

برای کسب اقامت دائم ترکیه می­توانید با تمدید اقامت های کوتاه مدت خود برای طولانی مدت از مزایای شهروندی ترکیه بهره­مند شوید. در این روش می­توانید با تمدید اقامت کوتاه مدت خود به مدت حداقل هشت سال از اقامت طولانی مدت بهره مند شوید. اما اگر مایلید اقامت طولانی مدت ترکیه را کسب کنید، می­توانید با استفاده از دو روش به خواسته خود برسید، که این دو روش عبارتند از:

  • کسب اقامت دائم ترکیه از طریق ازدواج
  • کسب اقامت دائم ترکیه از طریق خرید ملک

 

نمایی از مهاجرت به ترکیه

افراد می­توانند با استفاده از این دو روش به کسب اقامت دائم ترکیه بپردازند و از تمام مزایای بی­نظیری که برای پاسپورت این کشور مطرح شد، بهره مند شوند. شرکت HB Group به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت­های خرید و فروش ملک در کشور ترکیه با سابقه کاری بی­نظیر، شما را در راه کسب اقامت دائم کشور ترکیه از طریق خرید ملک همراهی می­کند.

خرید ملک در ترکیه، آسانترین روش کسب اقامت ترکیه

همانطور که مستحضر هستید خرید ملک در ترکیه یکی از بهترین راه­های کسب اقامت در کشور ترکیه می­باشد. طبق قانون مهاجرتی که به تازگی در کشور ترکیه به تصویب رسید، اتباع خارجی می­توانند با سرمایه گذاری 400 هزار دلاری در این کشور، اقامت دائم ترکیه را دریافت کرده و به صورت تماماً قانونی شهروند این کشور شده و از پاسپورت قدرتمند ترکیه بهره­مند شوند. اما توجه به این نکته بسیار حیاتی است که افراد بدون کمک یک شخص آگاه نمی­توانند در یک کشور غریب به تنهایی گزینه مناسب برای سرمایه گذاری را بیابند. به همین دلیل شرکت HB Group که مدتهاست در زمینه خرید و فروش ملک در ترکیه فعالیت می­کند را به شما معرفی می­کنیم. این شرکت به بهره گیری از مشاوران کاربلد و به روز می­تواند با ارتباط های خود بهترین پروژه­های ملکی ترکیه را به شما معرفی کند. در صورت تمایل برای خرید ملک در ترکیه و کسب اقامت دائم این کشور، همین الان با مشاوران ما در HB Group تماس بگیرید تا با صداقت کامل، شما را در این راه پرپیچ و خم راهنمایی کنند.

 با HB Group مطمئن سرمایه گذاری کنید.

 

بهترین چسب سنگ ایرانی درجه یک

۲۱ بازديد

بهترین چسب سنگ  ایرانی درجه یک

 

یکی از علت های استفاده انسان از ساختمان در موارد مختلف دوری از خطرات و زنده ماندن است. با زندگی و انجام فعالیت های مختلف در مکانی پوشیده و امن از انواع بیماری ها، سرما، گرما، دزدها، حیوانات و خطرات دیگر در امان هستید. حال تصور کنید مکان امن شما دیگر امن محسوب نشود. خود آن نیز توسط عوامل تخریب و ویروس های ساختمانی  مانند رطوبت در خطر باشد. می توانید در ساختمانی که امکان دارد تخریب شود زندگی کنید؟ کار کنید؟ با خیال راحت خرید انجام دهید؟

در ساختمان سازی و معماری عایق بندی اصولی از اهمیت بالایی برخوردار بوده، متریال متنوعی برای انجام این عمل مهم وجود دارند. چرا این اعمال را انجام می دهند؟ اسکلت ساختمان به شکل کلی از بتن ساخته می شود. بتن یکی از متریال بسیار مقاوم و مستحکم به حساب می آید. همچنین جزء مصالح پرکاربرد ساخت و ساز در جهان بوده و هست. بتن ولی به مرور زمان رطوبت را جذب می کند. رطوبت جذب شده نیز با افزایش حجم به تدریج باعث ترک برداشتن و در آخر تخریب سازه می شود. درست است که مستحکم و مقاوم است، ولی مراقبت می خواهد. از همین روی با استفاده از مصالح و متریال مختلف پوشش محافظ برای بتن ایجاد می کنند. یکی از متریال محافظ بتن که اهمیت دارد، سنگ ها و سرامیک ها هستند. به شکل کلی سنگ های مختلف دارای بافت های غیرقابل نفوذ و بسیار مقاوم هستند. ولی رطوبت گاه از یک جای بسیار بسیار کوچک نیز راه ورود پیدا می کند. پس چه بهتر خواهد شد که تمام راه های ورود را با مصالح اصولی ببندیم. یکی از این راه های ورود درزها و پشت همین سنگ و سرامیک ها هستند.

برای چسباندن این سنگ ها در گذشته ملات و سیمان انتخاب اول بود. مدت ها راه دیگری نبود. ولی به مرور متوجه نا کارآمدی این نوع عایق بندی می شوند. سپس نیز فرسودگی آن را مشاهده کرده اند. این شده که انواع چسب های سنگ به وجود آمد اند و این مشکل را برطرف کرده اند. خب چسب های سنگ در موارد مختلفی برای چسباند و درزبندی کاشی و سرامیک و انواع سنگ ها مورد استفاده هستند. از بهترین چسب سنگ ها برای سرویس بهداشتی، حمام، استخر، آشپزخانه، کف، نمای بیرونی و داخلی استفاده می شود.

وظیفه این چسب سنگ، محافظت کردن از متریال در برابر عوامل تخریب که شامل رطوبت، هوازدگی، قارچ، کپک و شکستگی است. این چسب به طوری ساخته شده که از نفوذ تمام این موارد جلوگیری کند.

بهترین چسب سنگ نما

یکی از پرکاربرد ترین قسمت هایی که از سنگ در آن استفاده می شود. نمای بیرونی ساختمان است. چرا؟ به علت وجود هرچه بیشتر عوامل تخریب در بیرون از ساختمان، نسبت به فضای داخلی آن، چون که رطوبت و... در محیط بیرون بیشتر وجود دارند. نمای ساختمان نیز همواره در معرض خطر رطوبت، باران های اسیدی، زلزله، باد، تگرگ، فشار هوا و تغییرات دما قرار دارد. به همین علت در عایق بندی سنگ و سرامیک هایی که استفاده می شود بسیار باید وسواس به خرج داد. در مواقع خیلی کم سنگ ها پیچ می شوند. ولی در اکثر موارد به علت کوچک بودن قطعات سنگ ها از چسب و رزین استفاده می کنند. پس چه اتفاق خوبی خواهد بود که از بهترین چسب سنگ با توجه به تمام شرایط استفاده شود. این چسب ها به شکل کلی در انواع نمای ساختمان هایی مانند بیمارستان، برج ها، خانه ها، مراکز تجاری، فروشگاه ها و مراکز اداری به شدت کاربردی هستند.

چسب سنگ ها باید دارای یک سری ویژگی های کلی باشند:

•                                                                                           ضد آب

•                                                                                           ضد فرسودگی

•                                                                                           ضد حریق

•                                                                                           عایق بندی صد در صدی

•                                                                                           کیفیت بالا

•                                                                                           عدم ایجاد تغییر رنگ در سنگ

•                                                                                           نفوذ به داخل درز ها

•                                                                                           مقاوم در برابر فشار هوا

•                                                                                           چسبندگی بالا

•                                                                                           انعطاف پذیری

•                                                                                           مقاوم در برابر فشار

•                                                                                           مقاوم در برابر تغییرات دمایی

یه علت اهمیت بسیار زیاد عایق بندی، در ساخت سازه های مختلف، متریال انتخابی باید استاندارد بوده، به خوبی عایق بندی و درزگیری انجام دهند. چسب سنگ هم باید اصولی خریداری شود. یعنی نباید کاملا عادی و راحت بدون هیچ اطلاعات قبلی، به خرید بروید و صرفا یک چسب سنگ تهیه کنید، توقع هم داشته باشید هرکاری را به خوبی انجام دهد. برعکس حین خرید آن به موارد بسیار مهمی باید توجه کنید.

چسب سنگ کارایی بسیار زیادی دارد مانند چسباندن بتن و ترک های آن، پسباندن و درزگیری کاشی، سرامیک و انواع سنگ، چسباندن شیشه و چوب جزء کارایی های ویژه آن هستند. در رنگ های مختلف بی رنگ، سفید و تیره وجود دارند. هر یک نیز با توجه به شرایط استفاده انتخاب می شوند. علاوه بر رنگ آن ها چسب سنگ ها به دو شکل پودری و خمیری موجود هستند. که هر یک به شکل ویژه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

چسب سنگ نما

در مورد استفاده های مختلف چسب سنگ گفتیم. این هم بگوییم، برای تهیه یک چسب سنگ خوب مهم است تعیین کنید، که آن را برای چه مصارفی تهیه می کنید. از چسبتان چه توقعی دارید؟ گاها توقع دارید یک محصول رفته و برای شما نان بخرد؟ البته این یک اصطلاح است. ولی یک مثال خوب برای فهم مسئله اینکه، مهم است اول بدانید از متریال چه چیزی انتظار دارید. پس از تشخیص نیازتان می توانید ویژگی های انواع مختلف را بررسی و نوع مورد نیازتان را تهیه کرده، استفاده کنید. حال ما می خواهیم کمکتان کنیم تا انواع چسب سنگ و ویژگی های آنان را بشناسید.

چسب سنگ پودری بر پایه سیمان ،پلیمر و رزین های پودری بوده و نوع استفاده آن به طوری است، که باید با اب ترکیب شود. این نوع چسب خیلی کاربردی با قدرت چسبندگی بسیار بالا است. همینطور هزینه کمتری دارد. در فضا های بسیار مرطوب استفاده می شود مانند استخر و حمام و همچنین این چسب برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک نیز ساخته شده است. ویژگی منحصر بفرد آن سرعت سفت شدنش است. طی 24 ساعت نهایتا خشک می شود. این ویژگی آن باعث پیشروی هرچه سریعتر پروژه ها خواهد بود. ولی به دلیل ترکیباتی که دارد. چه بهتر که از این چسب بر روی سطوح گچی استفاده نشود.

چسب سنگ خمیری یک تفاوتی که دارد در این بوده، که به شکل آماده تهیه شده و نیاز به ترکیبات و تغییر ندارد. حجم کمی داشته و خیلی سبک است. به طوری که برای استفاده در ساختمان های بلند و برج ها بکار می رود تا باری اضافه بر روی یک ساختمان نباشد، آن را سنگین تر نکند.یک عایق عالی برای زیر سنگ و درز های آب بوده بسیار در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

حال با توجه به موارد بالا می توانید بهترین چسب سنگ را تهیه کنید. دیگر دغدغه ندانستن ویژگی انواع آن را ندارید.

قویترین چسب سنگ

انتخاب نوع بهترین چسب سنگ ها به شکلی است، که شما اول باید نیاز خود را بشناسید و سپس نوع مورد نظر خود را تهیه کنید. تاکید بر روی این مورد خیلی بیش از اندازه زیاد است. چرا که گاها شما چسبی تهیه می کنید که چسب خوبی است. فقط برای کار شما خوب عمل نمی کند.

با توجه به ویژگی های عنوان شده از انواع چسب سنگ ها هر یک برای کاری که ساخته شده اند قوی عمل می کنند. به طور کلی هر دو نمونه بسیار قوی هستند. به همین علت امروزه به یک عضو جدا ناپذیر در معماری و ساختمان سازی تبدیل شده اند.

حال با توجه به اینکه تولید انواع چسب سنگ توسط شرکت ها و تولید کنندگان خارجی و ایرانی گسترده بوده، انتخاب بهترین چسب سنگ و قویترین نوع آن امکان پذیر نیست. به همین علت پیشنهاد ما به شما شناخت نیاز ساختمانتان است. چرا که استفاده درست، از چسب درست، در زمان و موارد درست، آن را تبدیل به قویترین و کار آمدترین چسب خواهد کرد.

اگر در این زمینه نیز دچار مشکل و تردید هستید. می توانید از مشاوران و متخصصان مختلف فعال در این زمینه کمک بگیرید تا به شما در انتخاب یک چسب خوب و درست کمک کنند. چرا که انتخاب درست به شما در ساخت اصولی و صرف هزینه کمتر نیز کمک می کند. به همین دلیل مشاوران مجموعه ما با مشاوره رایگان در خدمت شما هستند تا به شما در تهیه چسب سنگ مورد نیازتان کمک کنند.

قیمت چسب سنگ نما

همانطور که گفتیم برند ها و شرکت های مختلفی این محصول را تولید و به بازار عرضه می کنند. از همین روی نمی توان بهترین چسب سنگ را در قالب یک عنوان و یا یک برند خاص به شما معرفی کرد. همچنین چسب سنگ ها، با توجه به نوع و اندازه شان قیمت های متفاوتی نیز دارند. هر برند و تولید کننده با توجه به فرآیند تولید و کیفیت محصول خود، بر روی آن قیمت می گذارد. چسب سنگ ها در اندازه مختلفی تولید و عرضه می شوند تا شما درست به اندازه نیاز خود آن را تهیه کرده و هزینه بیشتری نپردازید. چرا که این چسب درست به علت کم کردن هزینه ها و جلوگیری از انجام دوباره یک عمل تولید می شود. نباید دیگر خود آن دلیلی بر هزینه های سنگین شما باشد.

مجموعه ما، یعنی برند یاپیش چسب، به طور حرفه ای در زمینه انواع چسب صنعتی فعالیت می کند و آن ها را با بهترین کیفیت تولید می کند. شما می توانید یکی از بهترین چسب سنگ های موجود را، از ما خریداری کنید. دیگر نگران کیفیت محصول نباشید. چرا که ما کیفیت و هزینه را تضمین می کنیم. شما می توانید برای مصارف مختلف و میزان مورد نیازتان چسب سنگ تهیه کنید و در موارد مختلف آن را به کار ببرید. یکی از همین موارد می تواند نمای ساختمان شما باشد. با یاپیش چسب نمایی زیبا و مطمِئن برای ساختمان خود ایجاد کنید. درواقع دلیلی برای زیبایی شهر نیز باشید.

چسب سرامیک: بهترین راه حل برای چسباندن سرامیک با کیفیت عالی

۲۰ بازديد

چسب سرامیک: بهترین راه حل برای چسباندن سرامیک با کیفیت عالی
 

چسباندن سرامیک ممکن است یکی از چالش‌هایی باشد که در کارهای روزمره خود روبرو می‌شوید. در حالی که برخی از افراد ممکن است از چسب‌های عمومی استفاده کنند، اما در صورتی که به دنبال یک راه حل با کیفیت عالی برای چسباندن سرامیک هستید، چسب سرامیک بهترین گزینه است.

چسب سرامیک به دلیل ویژگی‌های خود مانند مقاومت در برابر حرارت، ضربه، رطوبت و شرایط آب و هوایی مختلف، به عنوان یکی از بهترین چسب‌ها برای چسباندن سرامیک شناخته شده است. این چسب باعث چسبیدن سریع و قوی سرامیک می‌شود و باعث افزایش عمر مفید قطعات سرامیکی شما می‌شود.

همچنین، چسب سرامیک در برابر اشعه UV مقاومت دارد که باعث ایجاد لایه‌ای محافظ بر روی سطح سرامیک می‌شود و قابلیت شستشو و تمیز کردن سرامیک را بهبود می‌بخشد. با استفاده از چسب سرامیک، می‌توانید از دوام و مقاومت قطعات سرامیکی خود برای مدت طولانی برخوردار شوید.

در نهایت، چسب سرامیک به عنوان یک راه حل با کیفیت برای چسباندن سرامیک توصیه می‌شود. با استفاده از این چسب، می توانید قطعات سرامیکی خود را با کیفیت بالا و به صورت دائمی چسبانید. در هر صورت، باید به خاطر داشته باشید که پیش از استفاده از چسب سرامیک، سطح سرامیک را با یک محلول شستشویی تمیز کرده و خشک کنید.

همچنین، قبل از چسباندن، می‌توانید با استفاده از یک دستگاه جت آب بر روی سطح سرامیک ابتدا یک الگوی دلخواه را پرینت کنید تا چسب بهتری بر روی سطح سرامیک چسبانده شود.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که بعد از چسباندن، باید به سرامیک فرصت دهید تا به مدت ?? تا ?? ساعت خشک شود. همچنین، بهتر است تا پس از چسباندن، قطعات سرامیکی خود را نگهداری کنید تا چسب به طور کامل خشک شود و پایداری بیشتری به دست آورید.

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد چسب سرامیک، می‌توانید از این چسب در کاربردهای گوناگونی مانند تعمیرات خانگی، ساخت و ساز، صنایع نفت و گاز، خودروسازی و غیره استفاده کنید.

در نهایت، اگر به دنبال یک راه حل با کیفیت و اثبات شده برای چسباندن سرامیک هستید، چسب سرامیک را امتحان کنید. این چسب باعث افزایش دوام، مقاومت و زیبایی قطعات سرامیکی شما می‌شود و بهترین گزینه برای چسباندن سرامیک با کیفیت عالی است.

اگر به دنبال یک برند معتبر و با کیفیت برای چسباندن سرامیک هستید، برند پاپیش یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. با استفاده از چسب سرامیک پاپیش چسب، می‌توانید از قابلیت‌های بیشتری برای چسباندن سرامیک خود بهره‌مند شوید.

 

بهترین نوع چسب درزگیری کاشی و سرامیک

۲۹ بازديد

بهترین نوع چسب درزگیری کاشی و سرامیک

همه ما در شرایطی زندگی می کنیم که تمام عوامل محیطی و غیر از آن عامل تخریب هستند. نه تنها برای سلامت زندگی ما بلکه برای سلامت ساختمانمان هم همینطور عمل می کنند.

ساختمان هایی که در آنها فعالیت دارید، مکانی امن برای شما هستند. زندگی، کار می کنید استخر، خرید و یا حتی به رستوران می روید. تمام ساختمان ها به شکلی اصولی ساخته شده اند که نه تنها انسان را از خطرات حفظ کنند. بلکه خود نیز امن باشند.

یک ساختمان زمانی امن محسوب نمی شود که به راحتی تخریب شده و یا خطری برای انسان باشد. این موضوع چه زمانی اتفاق می افتد؟

همه ما می دانیم که ساختمان ها اسکلتی از ستون ها، میلگرد و بتن دارند. این بتن ها به راحتی با کمی رطوبت تخریب می شوند. بتن یک ماده انعطاف پذیر که از ترکیب سیمان و آب به دست می آید. با توجه به همین یک جمله کوچک متوجه می شویم که سیمان و آب دربرابر رطوبت ضعیف هستند.

رطوبت هم در هر صورتی و به هر شکلی در محیط اطراف و قسمت هایی از خانه ما وجود دارد. قسمت هایی مانند حمام، آشپزخانه، سرویس بهداشتیف حیاط و بیرون در هوای آزاد به علت نوع آب و هوا و این مسئله قابل تغییر نیست.

این موضوع نیز به راحتی تاثیر خود را می گذارد. به همین علت است که قسمت هایی با رطوبت بسیار از کاشی، سرامیک و انوع سنگ استفاده می کنند. ولی رطوبت به راحتی از طریق زیر این مصالح و حتی درز کوچک اتصالی که دارند نفوذ می کند.

حین چینش سرامیک، این درزها نیز با سیمان پر شده اند. به اصطلاح درزگیری شده اند. ولی چه تفاوتی کرده؟

درزگیری با سیمان نیز به راحتی پس از مدتی فرسوده می شود. اینجاست که از چسب های درزگیر امروزه بیشتر استفاده می کنند.

روش های سنتی برای درزگیری خوب بودند. ولی استفاده از چسب درزگیری برای عایق بندی بسیار روش هوشمندانه تری است. چرا که این چسب ها ویژگی هایی دارند:

  • ضد آب
  • ضد حریق
  • ضد فرسودگی
  • ضد هوازدگی
  • کم هزینه
  • استفاده آسان
  • عایق بندی درست
  • نفوذ به درزها به شکل کامل

استفاده بسیار راحت و قیمتی کم نسبت به کارایی که دارد. چون درزها را در هر کجای خانه می توان با یک چسب درزگیری پرکرده و با خیال راحت به زندگی ادامه دهید.

با این چسب دیگر نیازی به تخریب سرامیک ها و ایزوگام و قیرکشی که رطوبت در آنها نفوذ کرده پیدا نخواهید کرد.

یکی از بهترین انواع این محصول را شرکت یاپیش چسب ارائه می کند که برای تهیه آن می توانید به سایت آن مجموعه مراجعه کنید.

طراحی سایت در اصفهان

۲۵ بازديد

طراحی سایت

طراحی سایت، فرآیندی است که برای ایجاد یک وب‌سایت به‌کار می‌رود. این فرآیند شامل طراحی و توسعه صفحات وب، انتخاب قالب، برنامه‌نویسی و ارائه محتوا است. هدف طراحی سایت، ایجاد یک وب‌سایت قابل استفاده، جذاب و کاربرپسند است.

در ابتدا برای طراحی سایت، باید هدف و نوع سایت مشخص شود. به عنوان مثال، یک سایت شرکتی، یک سایت فروشگاهی، یک وبلاگ یا یک سایت شخصی. برای هر نوع سایت، نیازهای مختلفی وجود دارد و باید بر اساس آن‌ها طراحی شود.

طراحی قالب سایت، یکی از مهمترین بخش‌های طراحی سایت است. قالب باید جذاب، قابل استفاده و کاربرپسند باشد. برای این منظور، انتخاب قالب مناسب بسیار مهم است. برخی از قالب‌ها رایگان هستند و برخی دیگر به صورت پولی عرضه می‌شوند.

برنامه‌نویسی سایت، بخش دیگری از طراحی سایت است که برای توسعه و ایجاد صفحات وب استفاده می‌شود. این بخش شامل زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی مانند HTML، CSS، JavaScript و PHP است. برای تولید کد بهینه و قابل استفاده، از استانداردهای برنامه‌نویسی و تکنیک‌های بهینه‌سازی استفاده می‌شود.

ارائه محتوا، بخش دیگری از طراحی سایت است که باید به دقت انجام شود. محتوای سایت باید جذاب و قابل استفاده باشد. همچنین، باید بهینه‌سازی شده و به روزرسانی منظم داشته باشد.

در نهایت، پس از ایجاد سایت، باید به بهینه سازی سایت پرداخته شود. بهینه‌سازی سایت شامل افزایش سرعت بارگیری صفحات وب، بهبود موتورهای جستجو و بهینه‌سازی تجربه کاربری است. این موارد بسیار مهم هستند و می‌توانند تأثیر زیادی بر روی موفقیت سایت داشته باشند.

به طور کلی، طراحی سایت یک فرآیند پیچیده و چندگانه است که برای رسیدن به نتیجه‌ای بهتر، نیازمند برنامه‌ریزی، تجربه و دانش فنی می‌باشد. برای طراحی سایتی که موفقیت بیشتری داشته باشد، باید به همه جنبه‌های آن توجه شود و نیازمند ارتباط صحیح و مستمر با کاربران سایت و همچنین توسعه‌دهندگان و طراحان وب باشد. در نتیجه، یک سایت کامل و موفق، نیازمند طراحی، بهینه‌سازی و به‌روزرسانی منظم می‌باشد.

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت یکی از مهمترین عوامل موفقیت در فضای آنلاین است. اگر شما در اصفهان هستید و می‌خواهید یک سایت حرفه‌ای و جذاب داشته باشید، باید با مواردی مانند طرح‌بندی مناسب، قابلیت پاسخگویی به اندازه کافی، سرعت بارگیری صفحات، بهینه‌سازی موتورهای جستجو و بالا بودن تجربه کاربری آشنا شوید.

در طراحی سایت در اصفهان، باید با شناسایی مخاطبان و خدمات/محصولاتی که شرکت شما ارائه می‌دهد، شروع کرد. برای این کار، باید با مشتریان و مدیریت شرکت صحبت کرد و درکی کامل از نیازهای آنها داشت.

سپس، با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و استانداردهای طراحی وب، باید طراحی سایت را آغاز کرد. در این مرحله، باید طرح‌بندی و رنگ‌بندی مناسبی را برای سایت انتخاب کرد و قابلیت پاسخگویی را برای انواع دستگاه‌های مختلف فراهم کرد.

در نهایت، با بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو و بهبود تجربه کاربری، می‌توانید سایت خود را به یک سایت موفق و بازدیدکننده‌دار تبدیل کنید. برای طراحی سایت در اصفهان، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌ای و با تجربه همکاری کنید.

طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه یکی از مهمترین عوامل در ایجاد حضور آنلاین صنعت بیمه است. سایت بیمه باید اطلاعات کامل و دقیقی در مورد خدمات و پوشش‌های بیمه‌ای ارائه دهد و باید برای مشتریان قابل دسترسی و کاربر پسند باشد.

در طراحی سایت بیمه، باید با توجه به نیازهای مشتریان، طرح‌بندی مناسبی را برای سایت انتخاب کرد. همچنین، سایت باید به دور از پیچیدگی‌ها باشد و در اولویت، ارائه اطلاعات دقیق و قابل فهم برای مشتریان باشد.

با توجه به رقابت بین شرکت‌های بیمه، بهینه‌سازی سایت بیمه برای موتورهای جستجو و بهبود تجربه کاربری، بسیار مهم است. باید قابلیت جستجوی سریع و دقیق را برای مشتریان فراهم کرد و اطلاعاتی مانند شرایط بیمه، قیمت‌ها و پوشش‌ها را به شکل واضح و آسان در دسترس مشتریان قرار داد.

همچنین، سایت بیمه باید دارای امنیت بالایی باشد تا اطلاعات شخصی مشتریان در معرض خطر قرار نگیرد. در نتیجه، برای طراحی سایت بیمه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌ای و با تجربه همکاری کنید تا بتوانید سایتی کامل و موفق را برای خدمات بیمه‌ای خود ایجاد کنید.

طراحی سایت آرایشگاه

طراحی سایت آرایشگاه یکی از راه‌های ارتباط با مشتریان و جذب مشتریان جدید است. سایت آرایشگاه باید به شکلی زیبا و جذاب طراحی شود که مشتریان جذب شوند و به آسانی از خدمات آرایشگر استفاده کنند.

در طراحی سایت آرایشگاه، باید به نیازهای مشتریان توجه شود و خدمات آرایشگاه به شکل واضحی به نمایش گذاشته شوند. همچنین، باید قابلیت رزرو آنلاین و دسترسی به جزئیات خدمات و قیمت‌ها برای مشتریان فراهم شود.

سایت آرایشگاه باید دارای طرحی حرفه‌ای باشد و در عین حال به رنگ‌هایی مناسب و جذاب روی بیاید. همچنین، سایت باید دارای طراحی ریسپانسیو باشد تا در هر دستگاهی، از جمله تلفن همراه، به خوبی قابل دسترسی باشد.

سایت آرایشگاه باید دارای بخش نظرات مشتریان باشد تا مشتریان بتوانند تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و اعتماد به خدمات آرایشگر را افزایش دهند.

در نهایت، باید به امنیت سایت نیز توجه شود تا اطلاعات شخصی مشتریان محافظت شود. بنابراین، برای طراحی سایت آرایشگاه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌ای همکاری کنید تا بهترین نتیجه را برای خدمات آرایشگری خود به دست آورید.