طراحی وبسایت و ساخت سایت تیم راهکارهای وب

۱۸ بازديد

 

طراحی وبسایت و ساخت سایت تیم راهکارهای وب

 

در طراحی وبسایت و ساخت سایت یک وبسایت تشکیل شده است فایلها و تصاویر مختلف که توسط طراح سایت ایجاد و بارگذاری میگردد ،که در تعداد مشخصی از فایلها در هر دسته ایجاد میگردد و برای طراحی سایت صفحه ای خاص مرتب شده اند،مانند چیدن و منظم کردن فایلها و عکسها در کامپیوتر خودمان. صفحه اصلی یا Homa Page یک سایت معمولا" default.htmlیا index.html یا index.htm نامیده میشود ولی با اسمی مختلف نیز می توان آنها را صدا یا بارگذاری کرد و این مهم صرفأ بسته به سلیقه طراح سایت ما دارد. در طراحی وبسایت و ساخت سایت وقتی یک سایت اینترنتی را تایپ میکنیم (مثلا" www.npco.net)، مرور گر کامپیوتر ما از طریق Domain ما ما به سراغ Hosting سایت ما میرود که این آدرس آمده است، و برای سافتم آدرسی که ما از طریق Domain داده ایم را جستجو میکند اگر فایل یا صفحه ی مورد نظر را در آن وبسایت پیدا کند، این فایل( یا صفحه) را صدا میکند و محتویات آنرا نمایش میدهد . فایل index.html ترکیبی می باشد و متون و تصاویر و عکسها و جداولی که ما بارگذاری کرده ایم استفاده میکند .متن مورد نظر در خود سایت موجود می باشد این مهم در حالی است که طراح سایت ما ممکن است مطالب و عکسهای آن صفحه خاص را در پوشه های مختلفی بارگذاری کرده باشد و ممکن است بعضی از نوشته ها وتصاویر یک صفحه به یک پوشه یا صفحه ای دیگر لینک داده شده باشد .(یعنی می توان با کلیک روی آن صفحه به آدرس یک صفحه طراحی شده دیگر هدایت شد) این اطلاعات در یک فضای میزبانی به نام Hosting وجود دارد که مجموعأ یک وبسایت را می سازند.

در ادامه به طور مختصر توضیحاتی در مورد مسائل مربوط به چگونگی طراحی سایت اینترنتی چیست در مدلهای مختلف اشاره میکنیم:

 

1. انتخاب یک نام مناسب برای سایت مورد نظر ما

 

2. ثبت Domain name (نام سایت دلخواه) در اینترنت داخلی و خارجی

 

3. طراحی نرم افزار و پنل مدیریت محتوا و طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت

 

4. خرید هاست و یا سروی های میزبانی ویندوز و یا لینوکس بسته به طراحی سایت انجام شده

 

5.بارگذاری سایت طراحی شده بر روی فضای میزبانیلینوکس یا ویندوز تهیه شده و افتتاح اولیه سایت

در طراحی سایت به کاربرانتان احترام بگذارید تا مشتریان بیشتری جذب کنید!

نرم افزارها و یا در اصطلاح CMS های مورد نیاز در طراحی وبسایت و ساخت سایت:

تیم بزرگ راهکارهای وب  websolutiontools.com

شالوده اصلی طراحی سایت و طراحی وبسایت بر اساس Microsoft .NET Framework می باشد. استفاده از فناوری .NET و یا PHP با انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان بالا، نوآوری و امنیت مثال زدنی خود قابلیت های بسیاری را برای وب مستران وطراحان سایت به وجود می آورد ، که از جمله ی آن قابلیت مدیریت سورس ها، پشتیبانی از ماژولها و افزونه ها،همگون شدن با روش انتخابی پروژه و وابسته نبودن به یک زبان برنامه نویسی و برنامه نویس خاص است.ضمن آنکه شالوده و زیرساختهای نرم افزار .NET و یا PHP به عنوان پایلوت اصلی اجرای یک پروژه طراحی سایت خواهد بود ، امکان استفاده از ابزارهای کاربردی جانبی دیگری که سازگار با ویندوز و یا لینوکس هستند را برای مدیر سایت بوجود می آورد استفاده از طراحی سایت های ماژولار برای توسعه های بعدی خیلی به وب مستران کمک مینماید .ضمن آنکه هزینه های دوباره کاری (reworking) را در زمان بروزرسانی های و یا توسعه های آتی می کاهد بانک اطلاعاتی MS SQL SERVERو SQL Server دو بانک اطلاعات رایج برای تولید بانکهای اطلاعاتی هستند

_چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟

 

مخاطبین اینترنت به هنگام ورود به سایت توسط نرم افزارهای امنیتی بررسی می شوند،سپس در صورت تأیید نر م افزار امنیتی سایت به ایشان اجازه داده می شود تا از امکانات و برنامه های سایت استفاده نماید و در صفحات مختلف سایت طراحی شده برگردد

مدهای مختلف وبسایت در طراحی وبسایت و ساخت سایت:

سایت ها ی اینترنتی بر اساس کاربرد و زبان برنامه نویسی به چند دسته مختلف تقسیم می شوند که عبارت است از:

 

طراحی سایت در کرج (لیست قیمت+مشاوره رایگان) - تابستان 1402

اپلیکیشن یا موتور پول سازی ؟ - تیم راهکارهای وب

تیم راهکارهای وب - تیم بزرگ دیجیتال مارکتینگ در ایران ?

خدمات سئو SEO به صورت حرفه ای + مشاوره (2023) - راهکارهای وب

خدمات طراحی سایت | ? طراحی سایت جذاب ، حرفه ای در سال 2023

ده سوالی که قبل از سفارش سایت باید از طراح خود بپرسید - تیم راهکارهای وب

سئو در اصفهان + (?خدمات سئو و مشاوره حرفه ای سئو) 1402

سایت استاتیک یا ثابت در اصل برای توسعه های آتی کاملأ به به طراحی حرفه ای یا نیمه حرفه ای سایت نیاز دارند و اصلأ مالکین و مدیران آن سایتها نمی توانند مطالب و محتوای آنها را بروز نمایند. زبان برنامه نویسی اینگونه از سایت ها در بیشتر موارد HTML و Java Script میباشد که برای همه طراحان سایت بعنوان پیش فرض انتخاب می شود که اگر طزاح سایت ما تخصصی تر باشد و یا با یک طراح سایت حرفه ای طرف باشیم معمولأ از CSS نیز استفاده میکنند از آنجا که از حجم کمتری از برنامه نویسی دستی و کدهای اپراتوری در طراحی وبسایت های استاتیک استفاده میگردد، سرعت نمایش در مرورگرها (Loading) بالایی دارا می باشند. علاوه براین کاهش حجم کدها خوانایی بیشتر سایت توسط موتور های جستجوگر را به دنبال دارد.این موارد سبب بهتر شدن وضعیت آنها با توجه به حجم اینگونه ستینها در موتورهای جستجوگر از جمله Google عملکرد بهتری از خودشان نشان میدهد و این مهم سئو سایت بسیار حائظ اهمیت است در ضمن این گونه سایتها قیمت پایین تری را نسبت به سایر سایت ها که بهصورت داینامیک و یا با ابزارهای دیگر تولید می شند را دارا هستند . بکار گیری طراحان سایت حرفه ای و شرکتهای کهنه کار در این صنف همانند شرکت نونگار پردازش و امثالهم با توجه به آشنائی کامل به این مهم و اجرای پروژه های متشابه زیاد در این حوزه می تواند ما را به هدفمان از طراحی سایت نزدیکتر نماید و با استفاده از تکنیکهای روز سئو می توان این مهم را بیش از پیش تقویت نیز نمود .

منبع : تیم بزرگ راهکارهای وب  websolutiontools.com

راه حل و تمرین های خارق العاده کوچک کردن شکم

۱۶ بازديد

کوچک کردن شکم یکی از مهمترین مسائل، برای داشتن تناسب اندام است. زیبایی اندام در بسیاری از موارد به داشتن شکمی صاف و تخت وابسته است. برای داشتن شکم کوچک و همینطور خوش فرم جلوه کردن لباس بر تن که در پی آن سلامتی نیز حاصل خواهد شد، لازم به پیش گرفتن راهکارهایی است  که بدون تردید ورزش کردن و کالری سوزی د فعالیت هوازی اصلی ترین و شاه کلید رسیدن به این هدف زیبا می باشد.

ما در این متن، این راهکارها را برایتان کنار یکدیگر گردآوری کرده‌ایم. همراه ما باشید تا به طور کامل هر یک از آنها را برایتان بیان کنیم.

 

کوچک کردن شکم؛ دغدغه بزرگی نیست

 

امروزه برای داشتن تناسب اندام راهکارهای بسیار موثری مشخص شده است. وقتی فرد مصمم شود و اراده قوی برای خوش اندام شدن داشته باشد، تقریبا نیمی از مسیر برای دست یافتن به آنرا طی کرده است.

زیرا تنها می‌توان با رعایت چند نکته کلیدی به این منظور دست یافت. تغییراتی در سبک زندگی که بسیار سطحی و آسان هستند طی چند ماه، می‌تواند تاثیرات چشمگیری را برای فرد بروز دهد.

 

مطالب مرتبط با کوچک کردن شکم

 

گزینه‌های مختلفی طی سال‌های اخیر برای داشتن تناسب اندام و کوچک کردن شکم ارائه شده است که یکی از آنها عمل‌های جراحی محسوب می‌شود. با وجود اینکه این جراحی‌ها به سرعت سبب تناسب اندام می‌شوند، ممکن است آسیب‌های جدی را برای بدن به همراه داشته باشند.

اما هستند افرادی که بدون انجام هرگونه عمل روی بدن خود، سعی بر ایجاد تناسب اندام و کوچک کردن شکم می‌کنند. در این متن موارد مناسبی برای همه افراد ارائه کرده‌ایم که بسیار موثر هستند و به بهتر شدن تناسب اندام کمک خواهند کرد.

 

چگونه از ناحیه شکم لاغر شویم؟

 

دغدغه مهم برای رفتن به مهمانی و مراسم‌های دورهمی، ممکن است زیبا بودن لباس در تن باشد که به همین دلیل نیاز به کوچک کردن شکم ایجاد می‌شود.

البته که سلامتی مهم‌تر از فرم اندام است اما اگر کمی با خودمان رو راست باشیم، پی می‌بریم که هیچوقت پیروی از روند تغذیه‌ای سالم به نسبت نیازهای بدن، در کنار فعالیت بدنی روزانه که کیفیت عمر را افزایش می‌دهد، چربی شکمی را ایجاد نمی‌کند.

بهتر است قبل از اعتماد به رژیم‌های کوتاه مدت که قول کاهش وزن در بازه زمانی کوتاه را می‌دهند، از راهکارهایی که در این متن برای کوچک کردن شکم ارائه شده است کمک گرفت.

همچنینی مقالات مفیدی را در مجله سلامتی و تندرستی ماورای سلامت در این باره یافته ایم که می توانید آن ها را نیز مطالعه کنید.

 

اعتدال در مصرف کربوهیدرات

 

اکثر غذاهایی که مصرف می‌شوند به عنوان وعده‌های اصلی حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات هستند. البته که بدن برای بازسازی بسیاری از بافت‌های خود و تامین انرژی نیاز به دریافت کربوهیدرات دارد.

پس این موضوع نشان می‌دهد که به هیچ وجه نباید مصرف آنها قطع شود. تنها بهتر است در حد اعتدال مصرف شوند و ترجیحا از غلات سبوس‌دار و کامل استفاده شود.

برای کمتر کردن مصرف کربوهیدرات می‌توان از انواع سالاد میوه و سبزیجات که فیبر بالایی دارند به عنوان پیش غذا و همینطور نوشیدن یک لیوان آب، نیم ساعت قبل از غذا استفاده کرد. از این طریق کربوهیدرات کمتری به بدن خواهد رسید.

 

قطع مصرف شیرینی‌جات و قند

 

برای رسیدن قند مورد نیاز بدن حتما نباید از قندهای مصنوعی استفاده کرد. توجه به این نکته که مصرف میوه‌ها و میوه خشک می‌تواند قند مورد نیاز بدن را تامین کند نکته ضروری است که بهتر است در نظر گرفته شود.

اگر از بزرگ بودن شکم خود ناراحت هستید باید با زیاده روی در مصرف شیرینی‌جات، کیک خامه‌ای، نوشابه‌های قندی و گازدار و همینطور انواع آبنبات‌ها، خداحافظی کنید.

 

مصرف پروتئین بیشتر

 

با کاهش وزن کلی می‌توان به کوچک کردن شکم نیز منجر شد. برای این منظور بهتر است از پروتئین بیشتری استفاده کرد تا بدن به جای سوخت عضلات بدن، از پروتئین دریافتی انرژی مورد نیاز را تامین کند.

منابع پروتئینی مانند تخم مرغ، انواع غذاهای دریایی، انواع حبوبات و گوشت‌ قرمز یا سفید منابعی غنی از پروتئین هستند که بهتر است در برنامه روزانه گنجانده شوند.

 

مصرف بیشتر انواع میوه و سبزیجات

 

از آنجایی که سبزیجات فرایند چربی سوزی را معکوس می‌کنند، برای رسیدن به کاهش وزن و از بین رفتن چربی‌های شکمی، بسیار موثر هستند.

از این رو بهتر است از میوه و سبزیجات بیشتری برای کوچک کردن شکم استفاده کرد و از آنها به عنوان پیش غذا و یا میان وعده‌ها استفاده کرد. نکته مهمی که این راهکار به همراه دارد، این است که از ایجاد یبوست جلوگیری می‌شود.

 

آب کردن سریع شکم و پهلو با ورزش

 

برای داشتن شکم تخت بهتر است روزانه بین 40 دقیقه الی 1 ساعت فعالیت بدنی منظم و ورزش هوازی انجام شود. بهترین ورزش‌ها برای از بین بردن چربی‌های اطراف کمر شامل موارد زیر می‌شود:

 

چگونگی بهره از ورزش برای کوچک کردن شکم

 

بهتر است دقت شود که برای نتیجه بهتر و سوزاندن چربی‌ها، کوچک کردن شکم و پهلوها، بهتر است تا یک ساعت قبل از انجام حرکات ورزشی غذای سنگین مصرف نشود.

در ادامه آن نیز بعد از تمام شدن فعالیت بدنی باید تا 2 ساعت از خوردن غذا با کالری بالا پرهیز شود. زیرا ممکن است بیشتر جذب بدن شود و بدتر موجب بالا رفتن وزن شود. از انواع میوه و سبزیجات، آب و آبمیوه‌های طبیعی می‌توان برای جلوگیری از ضعف و گرسنه شدن حین تمرین استفاده کرد.

 

حذف چربی‌های غیر مفید

 

مصرف چربی بیش از حد از جمله مواردی است که برای افزایش وزن کل بدن و چربی اطراف شکم بسیار تاثیرگذار است. به همین منظور باید سعی کرد تا از مصرف چربی‌های اشباع که اغلب از چربی‌های حیوانی حاصل می‌شوند، پرهیز کرد.

جایگزین کردن روغن‌های گیاهی مهمترین گام برای حذف چربی‌های بد به شمار می‌روند. استفاده از روغن زیتون، روغن کانولا و روغن نارگیل بهترین گام برای دریافت چربی خوب است.

از طرفی دیگر بهتر است انواع سس که چربی زیادی دارند مانند سس مایونز از رژیم غذایی به طور کلی حذف شوند و به جای آنها از لیمو ترش تازه، سرکه و روغن زیتون برای مزه دار کردن سالاد استفاده شوند.

 

هیدراته نگه داشتن بدن و مصرف آب

 

شاید نوشیدن آب راهبردی بسیار سطحی باشد اما برای سیر ماندن و تامین بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز بدن کافی است تا در طول روز از 8 الی 12 لیوان آب مصرف کرد.

این موضوع علاوه بر اینکه به دوری از ریزه‌خواری کمک می‌کند و فرد را سیر نگه می‌دارد، می‌تواند به پیشگیری از چروک شدن پوست و شل نشدن پوست بر اثر کاهش سایز، منجر شود.

 

زمان مناسب برای وعده‌های غذایی

 

اگر خواهان کوچک کردن شکم هستید، باید غذا خوردن بعد از ساعت 21 به بعد شب را ممنوع کنید. علاوه بر این موضوع لازم به ذکر است که بهتر است صبحانه را زود تر و قبل از ساعت 9 میل کرد و تا زمان ناهار از میان وعده‌های سبک مانند انواع میوه و سبزیجات، لبنیات کم چرب، میوه خشک و همینطور آجیل و انواع مغزها بهره‌مند شد.

 

اندازه وعده‌های غذایی

 

در وعده‌های غذایی اصلی نباید حجم زیادی از مواد غذایی را وارد بدن کرد. بهتر است وعده‌های اصلی را تقسیم کنید و از غذا با مقدار کم، در تعداد وعده‌های مختلف استفاده کنید. میان وعده‌ها می‌توانند کمک بسیار زیادی را در کاهش وزن کلی بدن و کوچک کردن شکم را به همراه داشته باشند.

 

 

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=22fb18dd-d468-4793-8508-011bd004f5c6

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://mavarayesalamat.ir/

http://entrance-exam.net/forum/members/wesleycruz1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:WesleyCruz1

https://www.pubpub.org/user/wesley-cruz-2

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://mavarayesalamat.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/WesleyCruz1

 

 

پایان نامه ارشد ( تعارض اراده ظاهری با اراده باطنی )

۲۲ بازديد

تعارض اراده ظاهری با اراده باطنی در نظام حقوقی ایران



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

پایان نامه ارشد ( تعارض اراده ظاهری با اراده باطنی )

پایان نامه ارشد (ماهیت حقوقی و آثار خاص قرارداد داوری )

۱۴ بازديد

کلید واژه ها داور، حکمیت، قانون داوری، اختلاف، قرارداد داوری



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

پایان نامه ارشد (ماهیت حقوقی و آثار خاص قرارداد داوری )

خرید لگو اصل ارزان

۲۸ بازديد

مزیت بازی کردن کودک با لگو تقویت عضلات انگشت و مچ دست کودک پرورش خلاقیت و قوه تخیل کودک و هم چنین عملی ساختن آنها گسترش دایره لغات کودک و اطلاعات عمومی او از طریق خلق سازه های مختلف چون قطار، کامیون، هواپیما و یا مفاهیمی چون رنگ های مختلف پرورش قوه داستان سازی و قدرت بیان کودک از طریق ساخت سناریو برای بازی خود (کودکان عادت دارند در حین بازی کردن با خود صحبت کنند) عدم خستگی و دلزدگی کودک از بازی کردن با آن افزایش دقت و هماهنگی میان چشم ها و دست ها سازماندهی تفکرات کودک و عادت کردن به برقراری نظم در همه امور خود مقاوم بودن این بازی نسبت به شکستن و خراب شدن برای خرید لگو اصل ارزان میتوانین به سایت barlitoy مراجعه کنید.

3 bedtime stories for kids

۲۴ بازديد

3 bedtime stories for kids

 

 

Hansel and Gretel Story for kids

 

 

 

z3_ky0l.jpg

 

In a green forest, there was a woodcutter living there by his wife and his two kids. His son’s name was Hansel and his daughter’s name was Gretel. They were very poor. There were times that they even hadn’t something to eat for a day. One day, our poor woodcutter didn’t have enough money for a loaf of bread.

So when the night came, he started to think and think. At the end, he whispered to his wife:

What will happen to us? We can not feed our kids. they are starving.

I know the solution dear! Said the wife. We will take the kids deep in the forest early in the morning. we will ignite a fire for them and we will give each of them a loaf of bread. Then we will leave them for good. They will never find us again and with this plan, we will get rid of them.

Oh no wife! I can not imagine how I’m gonna do that! I can’t leave my kids alone in the forest! Wild animals will find them and swallow them in a moment.

You stupid man! Yelled the wife! Then the four of us will die out of hunger! You better start and make the coffins.

After a while, the man seemed convinced.

OK! But I really am sad for my poor kids.

Not being able to sleep because of hunger, Hansel and Gretel heard what their step mom planned for them. they cried quietly. Gretel said:

This is the end of our story! We are going to die tommorow!

Be quiet Gretel and don’t afraid! I’ve got this.

He waited until both their parents went to sleep. Then he got up, put on his jacket and slipped out from the back door. He stood near the garden, where the white stones were shining under the moon’s light! He picked up as many stones as he could and filled his pocket with them.

Then he turned back to the house and said to his sister:

Keep calm dear and sleep in peace! God will never forget us!

next morning, just before the sunrise, the step mom came and said:

Wake up! Wake up you lazy kids. We have to go to the forest and cut woods for your father.

Then she gave each of them a bread and said:

This is your dinner. Don’t eat it until then!

Gretel take the bread and hide it under her apron, because Hansel had his pocket full of stones. Then they started their journey to the forest. In their way, Hansel took a stone from his pocket every now and then and dropped it on the ground.

When they reached the heart of the forest, they collect wood with their father and used it to make a fire to keeping them warm. When the fire was ready, The step mom said:

Now lie down and rest kids. Your father and I will collect woods and when we were ready to go, we will wake you up!

After a while, they became tired and fell sleep. When they finally woke up, it was night. Gretel started crying and said:
OMG! How shall we get of this forest?

Don’t even think about it sis! Wait a little bit, when the moon rises, we will easily find our way to home.

And when the full mon got up, Hansel took Gretel’s hand and started to follow the white stones that were shining like silver. They walk all the night and next morning, they reached their house. They knocked the door. When the wife opened the door and saw Hansel and Gretel, she said:

You naughty children! How many hours you slept in the woods! We thought you’ll never come back.

But their father was so happy for seeing his kids once again.

Not very long after, another scarcity came to that area. Gain the children heard their step mom talking to their father:

Everything is finished! We just have a half a loaf and after that we will die! We have to get rid of the kids! This time we will take them even deeper in the woods so they will never find us again.

The man wasn’t happy with this at all! He whispered:

I’d rather to share my last morsel with my kids.

But the tricky step mom didn’t listened to him at all and finally managed to convince him to redo the plan.

Children heard this conversation completely. When the parents went to sleep, Hansel got up and wore his jacket. He wanted to go and pick up more white stones, but the step mom had locked the door. Hansel didn’t manage to get out but he started to comfort his little sister:

Don’t cry little sis! Go to sleep! I’m sure God will help us!

Next morning, the step mom came and woke them up and gave each of them a little piece of bread. even less than before. On they way to the woods, Hansel crumbled the bread in his pocket and every now and then, he dropped a crumb on the ground.

Hansel strewed bread crumbs all along the road. Woman take them deep deep into the forest. Where they never been before in their short lives. Then again they collect wood and made a large fire. The step mom said:

Sit here, you children, and when you are tired you can go to sleep; we are going into the forest to cut wood, and in the evening, when we are ready to go home we will come and wake you up.

So when noon came Grethel shared her bread with Hansel, who had strewed his along the road. Then they fell sleep, and the evening passed, and no one came for the poor children. When they woke up it was dark night. Hansel comforted his little sister:

Wait a little, Gretel, until the moon gets up. We will be able to find our way by the bread crumbs I scattered on the road.

So when the moon rose they got up, but they there were no bread crumbs on the ground, cause the birds of the forest and of the fields had come and eat them. Hansel thought they might find the way all the same, but they could not.

They walked that night, and the next day from the morning until the evening, but they could not find the way back to their home, and they were starving, for they had nothing to eat but the few berries they could pick up.

When they got very tired and decided to lay down under a tree and sleep.

It was now the third morning since they had left their father’s house. They were always trying to get back to it, but instead of that they only found themselves farther in the wood, and if help had not soon come they would have been starved.

About noon they saw a pretty snow-white bird sitting on a branch, and singing so sweetly that they stopped to listen. And when he had finished the bird spread his wings and flew before them, and they followed after him until they came to a little house, and the bird landed on the roof, and when they came closer they saw that the house was built of sweets, and roofed with cakes; and the window was of transparent sugar.

We will have some of this, said Hansel, and make a fine meal. I will eat a piece of the roof, Gretel, and you can have some of the window-that will taste like sugar.

So Hansel reached up and broke off a bit of the roof, just to see how it tasted, and Gretel stood by the window and chewed it. Suddenly they heard a thin voice coming from the inside:

Nibble, nibble, like a mouse,
Who is nibbling at my house?

And the children thought:

Never mind, It is the wind.

And they continued eating, not paying attention o the sound. Hansel, who found that the roof tasted very nice, took down a great piece of it, and Gretel pulled out a large round window-pane.

Then the door opened, and an aged woman came out, leaning upon a crutch. Hansel and Gretel felt very scared, and they dropped all was in their hands. The old woman, however, nodded her head, and said:

Ah, my dear children, how did you end up here? You must come in and stay with me, there is no problem with that.

So she took them each by the hand, and led them into her little house. And there they found a good meal laid out, of milk and pancakes, with sugar, apples, and nuts. After that she showed them two little white beds, and Hansel and Gretel laid themselves down on them, and thought they were in heaven.

 

 

 

Cinderella Story for kids

 

 

 

Once upon a time, there lived a poor servant girl named Cinderella. She was a patient, tender and kind girl. His days were long and tiring. Full of the most boring and worst housework.

Washing the floor, washing the clothes, dusting the shelves and cooking food were the tasks that she had to do during the day. Cinderella was forced to work from morning to evening without receiving a single Penny.

Cinderella’s mother died when she was very young, and her father remarried soon after. But his new wife was a nasty woman. She had two daughters from her previous marriage who were as naughty as she was.
They tormented poor Cinderella terribly every day. One day, when Cinderella was sweeping the ashes from the fireplace, they mocked her and sang:

Poor girl, poor girl
Her face is black, burnt and ugly

Even though her stepmother and half-sisters had tormented her for years, she had never once disrespected them or tried to take revenge on them. She did not wish them ill at all.
She patiently did the housework, hoping that when she grew up she could run away and start the wonderful life she longed for.

One day when Cinderella was working at home, someone knocked on the door. Cinderella hurriedly opened the door. Behind the door stood a short, fat man dressed in royal robes and holding an important scroll.

The old man opened the scroll and began to read:

It is my duty to announce that the king has sent an official invitation to all the young ladies of this land to attend the important royal celebration in the palace.

Hearing this, Cinderella’s stepsisters pushed her to a corner and stood in front of the fat man. The man continued to read:

His Highness the Crown Prince is looking for a suitable lady for marriage. He wants to meet all the girls of this land to find true love. Please come to the palace on Saturday at 8 pm.

The little man turned, mounted his horse, and galloped off. Two knights also followed him closely.
The half-sisters closed the door and gave a loud shout of joy.
Cinderella’s stepmother entered the room.
She said impatiently:

What is the reason for all this happiness?

Oh…mom…we’ve been invited to the royal party and I’m sure one of us will be chosen as the new princes.

The stepmother replied with a mocking smile:

Of course you do, what prince wouldn’t want to marry my sweet and precious children!

Cinderella was desperately trying to quiet them down a bit. Because she knew in her heart that any prince would rather live alone for the rest of his life than to blacken his fortune by marrying these rude girls.
The stepmother turned to Cinderella and shouted:

Why did you stop and look? Prepare the clothes.

Cinderella nodded and said:

Yes Mam!

Cinderella wanted more than anything to go to the royal party. But she did not dare to ask permission from her wicked stepmother, because she knew that the wicked stepmother would not give her this permission. So she busied herself with housework and of course preparing her half-sisters’ dresses.

The evening of the royal royal feast arrived.
A magnificent horse-drawn carriage pulled up to the front door of the house, and the half-sisters, dressed in their hand-embroidered dresses, entered the carriage with much pomp and show.
Cinderella looked at them with great sadness and sighed deeply.

She said to herself:

If I could only have one wish for the rest of my life, it would be to attend a royal party and get away from the dreaded and boring housework for just one night.

Suddenly, a great light appeared in the sky.
A small fairy appeared in front of Cinderella, holding a small wand.

Fairy said happily:

Your wish will come true!

Cinderella asked in surprise:

what?

I will fulfill your wish; Because I am your fairy godmother. Oh, how much you have suffered in silence all these years. You have a kind soul. A kind and patient young lady.

Cinderella exclaimed happily

Oh I can’t believe it!!

But suddenly a frown appeared on her face.

But I’m not ready, Fairy Godmother. My clothes are cotton and my shoes are torn. I can’t be in the palace like this!

Fairy Godmother said with a smile:

Don’t worry, Cinderella. All I need to make your wish come true is a pumpkin, a rat, two mice and four grasshoppers.

Cinderella looked very confused.

So hurry up dear. hurry up!!

Cinderella ran and prepared everything that the fairy godmother said.
First, Cinderella went to the garden and came back with a big and ripe pumpkin. The fairy godmother tapped it once with her wand and in an instant the pumpkin turned into a magnificent golden carriage.
Then, Cinderella returned a mouse from the mouse trap in the kitchen.
Fairy godmother said:

Great dear, now if you don’t mind putting them on the carriage seat for me

Cinderella quickly did this.

The fairy waved her wand again. The two mice that Cinderella found in the barn turned into two servants in classy clothes. The four grasshoppers turned into four magnificent white horses.

said the fairy godmother

And now for the final magic…

And she hit Cinderella on the shoulder with her wand.
A spark rose. The old clothes she was wearing a moment ago suddenly changed. Cinderella sparkled in a magical, sparkly gown fit for a princess. Cinderella looked at her feet. He was wearing a pair of very beautiful glass shoes that glowed in the dark.

Fairy godmother cried:

Amazing!!! But remember that at 12 o’clock at night, this magic spell will be broken and your clothes will turn into old clothes.

Cinderella said as she kissed her fairy godmother on the cheek

I understand. And thank you very much for the great favor you have done to me Fairy Godmother!!

Cinderella entered the carriage and drove to the royal party.

As the golden carriage passed through the palace gates, trumpets sounded and Cinderella was given a royal welcome.
All the ladies were amazed at her magnificence.
As she entered the ballroom, the prince was immediately struck by Cinderella’s elegance and the warmth of her smile.
The prince approached.
He bowed his head slowly and extended his hand and said:

Ma’am, would you do me the honor to dance with you?

Cinderella said with dignity and kindness:

Sure! I will be so happy.

The orchestra started playing.

Everyone in the ballroom was staring at them. Cinderella’s stepsisters were watching this scene, but Cinderella had changed so much that they didn’t recognize her at all. Instead, they stared at Cinderella with envy.
From that moment on, the prince only had eyes for Cinderella. They danced the whole night in each other’s arms and enjoyed each other’s company.
Many hours left.
9 pm
10 pm
11 pm
Suddenly Cinderella looked at the clock. It was one minute to midnight and he only had one minute to break the spell.
He told the prince

 

 

 

 

The Little Mermaid Stories for kids

 

 

 

My dear little friends! I’m gonna tell you the little mermaid story!

Once upon a time, far and deep in the ocean, where the water is shiny and blue, lived a sea king who had six mermaid daughter. Five of them were happy and cheerful while the youngest one was deeply sad and no one hadn’t seen her smile.

The little mermaid wanted to see the surface world! She loved to see green trees and blue sky. Because of that she always swam to the top of the ocean to enjoy the surface world’s view. She felt depressed when she couldn’t see the above world.

Georgios fish, beautiful shells and all the colorful creatures in the sea were always trying to make her smile but they usually failed. Even her father’s bedtime stories couldn’t cheer her up.

One night, the little mermaid swam to the top of the ocean when others were sleep. It was a stormy night and waves were crashing into rocks. The lightning stroke to a ship which was rolling in the ocean. The little mermaid saw a man beside the ship, signaling for help.

She swam and helped him quickly. She brought him to the shore and rested him on sands. The little mermaid fell in love with the young man in that short time. So she started to sing a song with his magical voice for the prince. And then she came back to the ocean.

She was so much in love with the young man that she couldn’t stop thinking about him. So he decided to go and visit the seashore witch and ask her to grant a wish.

The little mermaid wanted to dance and walk on the surface world. she wanted to feel the warmth of the sand. The witch. who was cunning and tricky, stirred her potion with an evil smile.

I will grant your wish! But I’ve got one condition! She said. I will give you the ability to walk and dance. But you’ll be no longer be able to talk and sing. If the prince doesn’t confess to his love for you in three days, your voice will be mine forever!

I agree! I accept your condition!

 

But let me tell you about the prince! He remembered one and only one thing about his rescuer! Her magical voice.

So my little friends, the witch transformed our little mermaid. After she transformed she went to the shore and sat on the warm sand where the prince was looking for her rescuer. prince didn’t remember our little mermaid:

Who are you? OH! You can’t walk?! Let me help you.

So, the prince took the little mermaid to his palace! On the second day, when little mermaid and prince were sailing on the ocean, prince decided to confess his love to her, but before he get a chance, the evil eels of tricky wish, attacked the ship.

The tricky witch who knew this, hid little mermaid’s voice in a seashell and hung it to her neck. Then transformed herself into a beautiful young woman! Then she started singing on the seashore. when the prince heard that magical voice, he was convinced that the tricky witch is her rescuer. so he decided to marry her!

But our little mermaid had many good friends! seals and fish! they decided to uncover witch’s evil plan! They attacked the witch and managed to break the chain of the neckless! Now it was the time! Our little mermaid got her voice back! She now could tell the prince who she truly was!

But on that moment, the sun set and the third day finished! Little mermaid’s legs turned into a tail and the witch grab her and took her into the deep water of the ocean!

The brave prince, who now knew the true story, went and followed the witch and battled her and defeated her!

 

Source: moonzia: bedtime stories for kids

هاردنر پلی آمین چیست

۲۴ بازديد

هاردنر پلی آمین چیست

 

هاردنر که به عنوان عامل پخت و یا سخت کننده نیز شناخته می‌شود جزیی است که برای پخت رزین اپوکسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تعداد زیادی هاردنر برای پخت رزین اپوکسی استفاده می‌شود که یکی از متداول ترین آنها هاردنرهای پایه آمینی است. هاردنرهای نوع آمین از آمونیاک (NH?)  تشکیل شده‌اند که بر اساس تعداد آمین در مولکول به گروهایی از جمله مونو آمین، دی آمین، تری آمین یا پلی آمین تقسیم می‌شوند و بر اساس نوع هیدروکربن موجود شامل انواعی مثل آلیفاتیک، سیکلوآلیفاتیک، آروماتیک، آمین اصلاح شده و … می‌باشند و هرکدام خواص و کاربردهای منحصر بفرد خود را دارند.

 

در این مقاله به هاردنر نوع پلی آمین خواهیم پرداخت:

 

هاردنر پلی آمین  (Polyamine Hardener) جزیی از خانواده‌ی هاردنرهای نوع آمین است که در ساختار خود چندین گروه آمینی دارد و معمولا  برای پخت اپوکسی در دمای اتاق استفاده می‌شود.

 

رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمینی هر دو بصورت مایع هستند که وقتی با یکدیگر ترکیب می‌شوند، در دمای اتاق واکنش داده و اتصالات عرضی بین این دو ماده شیمیایی تشکیل می‌شود. وقتی تعدادی از این اتصالات عرضی شکل گرفت سیستم به حالت ژل در آمده و در ادامه با تکمیل شدن اتصالات سیستم به حالت جامد در آمده و اصطلاحا پخته می‌شود.

ویژگی‌های هاردنر پلی آمین

هاردنر پلی آمید ??????هاردنر پلی آمین

    مقاومت شیمیایی مناسب، مقاومت در برابر انواع اسیدها و بازها

    معمولا بی رنگ و شفاف

    مقاومت در برابر عوامل خورنده

    مقاومت مکانیکی

    بهبود مقاومت در برابر سایش و همچنین خراش

    چسبندگی بالا به بستر

    پخت  سریع در دمای محیط و حتی دماهای پایین تر از آن

    دوام و ماندگاری بالا

    مقاومت الکتریکی مناسب

    ویسکوزیته کم

 

کاربردهای هاردنر پلی آمین

 

هاردنر پلی آمین در تولید انواع محصولات اپوکسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

هاردنر پلی آمین، معمولا موجب بهبود سختی فیلم، مقاومت در برابر سایش، حرارت و مقاومت شیمیایی می‌شود. همچنین استفاده از هاردنر پلی آمین خاصیت مقاومت در برابر میکروب‌ها و مقاومت به کفپوش اپوکسی می‌بخشد که آن را برای استفاده به عنوان کفپوش‌های مختلف از جمله کفپوش بیمارستانی، صنعتی، آشپزخانه، رستوران و… به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است.

 

از سویی دیگر مقاومت دی الکتریک بالای این هاردنر موجب انتخاب آن به عنوان هاردنر برای تولید کفپوش‌های آنتی استاتیک و کانداکتیو شده است. اما نکته مهم این است که پلی آمین مقاومت پایینی در برابر تابش نور آفتاب و اشعه UV  از خود نشان می‌دهد. به همین دلیل پیشنهاد می‌گردد از کفپوش اپوکسی با هاردنر پلی آمین در محیط‌های بسته استفاده شود.

 

از دیگر کاربردهای هاردنر پلی آمین می‌توان به چسب‌ها، پوشش‌های بدون حلال، جداره‌های تانک‌ها و عایق اشاره کرد.

بیمه شخص ثالث: تعریف، پوشش‌ها و اهمیت آن

۲۵ بازديد

بیمه شخص ثالث: تعریف، پوشش‌ها و اهمیت آن

 

در رانندگی، اتفاقات خطرناکی مانند آتش‌سوزی، سرقت و آسیب به سرنشینان خودرو ممکن است رخ دهند. در صورتی که با اینگونه حوادث مواجه شدید، بیمه خودرو می‌تواند به شما در کاهش خسارت‌های خودرو و جبران هزینه‌های مربوط به درمان و خسارات به اموال کمک کند.

 

بیمه شخص ثالث، یکی از انواع بیمه خودرو است که بسیار مهم و ضروری است. در این بیمه، مالک وسیله نقلیه به عنوان شخص اول به شمار می‌آید (که در اکثر بیمه‌نامه‌ها با عنوان بیمه‌گزار شناخته می‌شود) و شرکت بیمه به عنوان شخص دوم (بیمه‌گر) متعهد به جبران هزینه‌ها طبق بیمه‌نامه است. شخص ثالث، فرد زیان‌دیده در حوادث رانندگی است (به معنای غیر از راننده مقصر).

z5_muv9.jpg

 

تعریف بیمه شخص ثالث

 

تعریف بیمه شخص ثالث بسیار مهم است، زیرا تمام اشخاصی که در یک حادثه تصادف، زیان مالی و جانی می‌بینند، تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند. بیمه شخص ثالث، هزینه‌های مربوط به درمان، فوت و خسارات به اموال را جبران می‌کند. در صورتیک حادثه تصادف، راننده مقصر نیز می‌تواند از مزایای بیمه حوادث راننده که یک شاخه جدید از بیمه شخص ثالث به شمار می‌آید، استفاده کند. با این حال، باید توجه داشت که بیمه حوادث راننده، فقط زیان‌های جانی را به عهده می‌گیرد و در مقابلِ زیان‌های مالی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 

دلیل نام گذاری بیمه شخص ثالث، ساختار این بیمه است. به عبارت دیگر، در این بیمه، شخص اول (مالک وسیله نقلیه)، شخص دوم (شرکت بیمه) و شخص سوم (فرد زیان‌دیده) حضور هستند. برای همین، این بیمه با نام شخص ثالث شناخته می‌شود.

 

اهمیت بیمه شخص ثالث در رانندگی بسیار زیاد است. در حوادث رانندگی، افراد مختلفی ممکن است زیان مالی و جانی ببینند و این بیمه می‌تواند کمک کند تا این افراد، حتی اگر راننده مقصر نباشند، خسارت‌های خود را جبران کنند. بیمه شخص ثالث، در مقایسه با بیمه خودرو و بیمه حوادث راننده، هزینه کمتری دارد و برای بسیاری از افراد، قابلیت دسترسی آسان‌تری دارد.

 

مطالب مفید دیگر در مورد بیمه ثالث ایران و قیمت بیمه ثالث ایران را میتوانید به صوررت مستمر دنبال نمایید. همچنین در صورت نیاز به قیمت بیمه ثالث و یا بدنه موارد استعلام بیمه ثالث ایران  و قیمت بیمه بدنه ایران را دنبال نمایید. دانش در مورد بیمه کمک میکند تا پوشش های مناسبتری از شرکت بیمه دریافت شود.

 

پوشش‌های مختلف بیمه شخص ثالث:

 

بیمه شخص ثالث پوشش‌های گسترده‌ای را برای افراد در بر دارد. در ادامه، به برخی از این پوشش‌ها اشاره خواهیم کرد:

 

1- جبران هزینه‌های مالی اشخاص ثالث در سوانح رانندگی و جبران هزینه‌ها: در صورتی که در یک حادثه تصادف، شما مسئول باشید، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت به اشخاص ثالث را پرداخت کنید.

 

2- جبران هزینه‌ها و خسارت‌های جانی به سرنشینان اتومبیل: در صورتی که در یک حادثه تصادف، سرنشینان خودروی شما، آسیب می‌بینند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به درمان و جبران خسارت‌های جانی آنان را پرداخت کنید.

 

3- پوشش در برابر آتش‌سوزی: بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما در جبران خسارت‌های مربوط به آتش‌سوزی که ممکن است به وسیله نقلیه شما وارد شود، کمک کند.

 

4- پوشش در برابر سرقت: در صورتی که وسیله نقلیه شما سرقت شود، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت‌های مالی به وسیله نقلیه را پرداخت کنید.

 

5- پوشش در برابر خسارت به اموال: در صورتی که در یک حادثه تصادف، وسیله نقلیه شما و یا اموال دیگری مانند ستون برق، دیوار و... آسیب می‌بینند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت‌های مالی به این اموال را پرداخت کنید.

 

6- پوشش در برابر آسیب به پنجره‌ها: در صورتی که در یک حادثه تصادف، پنجره‌های وسیله نقلیه شما آسیب می‌بینند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های جبران خسارت‌های مالی به پنجره‌های وسیله نقلیه را پرداخت کنید.

 

7- پوشش در برابر طوفان و سیلاب: در صورتی که وسیله نقلیه شما در طوفان یا سیلاب آسیب ببیند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت‌های مالی به وسیله نقلیه را پرداخت کنید.

 

8- پوشش در برابر تصادفات پارکینگ: در صورتی که وسیله نقلیه شما در حین پارک کردن، بادیوار، ستون، یا دیگر اجسامی برخورد کند و آسیب ببیند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت‌های مالی به این اجسام را پرداخت کنید.

 

9- پوشش در برابر تصادفات خودرویی با حیوانات: در صورتی که وسیله نقلیه شما در حین رانندگی با حیوانی برخورد کند و آسیب ببیند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت‌های مالی به وسیله نقلیه را پرداخت کنید.

 

به عنوان یک راننده، بیمه شخص ثالث باید در نظر گرفته شود، زیرا این بیمه می‌تواند به شما در کاهش ریسک‌های مربوط به حوادث رانندگی کمک کند و برای شما و سایر افراد در صورت وقوع حوادث، مزایای مالی فراهم کند. با این حال، باید توجه داشت که بیمه شخص ثالث تنها پوششی برای خسارت‌های ایجاد شده برای افراد ثالث و خسارت‌های مالی به اموال است و در بسیاری از موارد، پوشش در برابر خسارت‌های جانی را ندارد. همچنین، بیمه شخص ثالث ممکن است پوشش‌های مختلفی را در بیمه‌نامه خود داشته باشد، بنابراز علاقه به این پوشش‌ها، باید با دقت به شرایط بیمه‌نامه توجه کنید و از پوشش‌ها و محدودیت‌هایی که در هر یک از آنها وجود دارد، آگاه باشید. همچنین، می‌توانید با مشاوران بیمه صحبت کرده و راهنمایی‌هایی درباره بیمه شخص ثالث دریافت کنید.

TAGS;

۱۴ بازديد

بیمه شخص ثالث: تعریف، پوشش‌ها و اهمیت آن

 

در رانندگی، اتفاقات خطرناکی مانند آتش‌سوزی، سرقت و آسیب به سرنشینان خودرو ممکن است رخ دهند. در صورتی که با اینگونه حوادث مواجه شدید، بیمه خودرو می‌تواند به شما در کاهش خسارت‌های خودرو و جبران هزینه‌های مربوط به درمان و خسارات به اموال کمک کند.

 

بیمه شخص ثالث، یکی از انواع بیمه خودرو است که بسیار مهم و ضروری است. در این بیمه، مالک وسیله نقلیه به عنوان شخص اول به شمار می‌آید (که در اکثر بیمه‌نامه‌ها با عنوان بیمه‌گزار شناخته می‌شود) و شرکت بیمه به عنوان شخص دوم (بیمه‌گر) متعهد به جبران هزینه‌ها طبق بیمه‌نامه است. شخص ثالث، فرد زیان‌دیده در حوادث رانندگی است (به معنای غیر از راننده مقصر).

z5_muv9.jpg

 

تعریف بیمه شخص ثالث

 

تعریف بیمه شخص ثالث بسیار مهم است، زیرا تمام اشخاصی که در یک حادثه تصادف، زیان مالی و جانی می‌بینند، تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند. بیمه شخص ثالث، هزینه‌های مربوط به درمان، فوت و خسارات به اموال را جبران می‌کند. در صورتیک حادثه تصادف، راننده مقصر نیز می‌تواند از مزایای بیمه حوادث راننده که یک شاخه جدید از بیمه شخص ثالث به شمار می‌آید، استفاده کند. با این حال، باید توجه داشت که بیمه حوادث راننده، فقط زیان‌های جانی را به عهده می‌گیرد و در مقابلِ زیان‌های مالی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 

دلیل نام گذاری بیمه شخص ثالث، ساختار این بیمه است. به عبارت دیگر، در این بیمه، شخص اول (مالک وسیله نقلیه)، شخص دوم (شرکت بیمه) و شخص سوم (فرد زیان‌دیده) حضور هستند. برای همین، این بیمه با نام شخص ثالث شناخته می‌شود.

 

اهمیت بیمه شخص ثالث در رانندگی بسیار زیاد است. در حوادث رانندگی، افراد مختلفی ممکن است زیان مالی و جانی ببینند و این بیمه می‌تواند کمک کند تا این افراد، حتی اگر راننده مقصر نباشند، خسارت‌های خود را جبران کنند. بیمه شخص ثالث، در مقایسه با بیمه خودرو و بیمه حوادث راننده، هزینه کمتری دارد و برای بسیاری از افراد، قابلیت دسترسی آسان‌تری دارد.

 

مطالب مفید دیگر در مورد بیمه ثالث ایران و قیمت بیمه ثالث ایران را میتوانید به صوررت مستمر دنبال نمایید. همچنین در صورت نیاز به قیمت بیمه ثالث و یا بدنه موارد استعلام بیمه ثالث ایران  و قیمت بیمه بدنه ایران را دنبال نمایید. دانش در مورد بیمه کمک میکند تا پوشش های مناسبتری از شرکت بیمه دریافت شود.

 

پوشش‌های مختلف بیمه شخص ثالث:

 

بیمه شخص ثالث پوشش‌های گسترده‌ای را برای افراد در بر دارد. در ادامه، به برخی از این پوشش‌ها اشاره خواهیم کرد:

 

1- جبران هزینه‌های مالی اشخاص ثالث در سوانح رانندگی و جبران هزینه‌ها: در صورتی که در یک حادثه تصادف، شما مسئول باشید، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت به اشخاص ثالث را پرداخت کنید.

 

2- جبران هزینه‌ها و خسارت‌های جانی به سرنشینان اتومبیل: در صورتی که در یک حادثه تصادف، سرنشینان خودروی شما، آسیب می‌بینند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به درمان و جبران خسارت‌های جانی آنان را پرداخت کنید.

 

3- پوشش در برابر آتش‌سوزی: بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما در جبران خسارت‌های مربوط به آتش‌سوزی که ممکن است به وسیله نقلیه شما وارد شود، کمک کند.

 

4- پوشش در برابر سرقت: در صورتی که وسیله نقلیه شما سرقت شود، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت‌های مالی به وسیله نقلیه را پرداخت کنید.

 

5- پوشش در برابر خسارت به اموال: در صورتی که در یک حادثه تصادف، وسیله نقلیه شما و یا اموال دیگری مانند ستون برق، دیوار و... آسیب می‌بینند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت‌های مالی به این اموال را پرداخت کنید.

 

6- پوشش در برابر آسیب به پنجره‌ها: در صورتی که در یک حادثه تصادف، پنجره‌های وسیله نقلیه شما آسیب می‌بینند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های جبران خسارت‌های مالی به پنجره‌های وسیله نقلیه را پرداخت کنید.

 

7- پوشش در برابر طوفان و سیلاب: در صورتی که وسیله نقلیه شما در طوفان یا سیلاب آسیب ببیند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت‌های مالی به وسیله نقلیه را پرداخت کنید.

 

8- پوشش در برابر تصادفات پارکینگ: در صورتی که وسیله نقلیه شما در حین پارک کردن، بادیوار، ستون، یا دیگر اجسامی برخورد کند و آسیب ببیند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت‌های مالی به این اجسام را پرداخت کنید.

 

9- پوشش در برابر تصادفات خودرویی با حیوانات: در صورتی که وسیله نقلیه شما در حین رانندگی با حیوانی برخورد کند و آسیب ببیند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت‌های مالی به وسیله نقلیه را پرداخت کنید.

 

به عنوان یک راننده، بیمه شخص ثالث باید در نظر گرفته شود، زیرا این بیمه می‌تواند به شما در کاهش ریسک‌های مربوط به حوادث رانندگی کمک کند و برای شما و سایر افراد در صورت وقوع حوادث، مزایای مالی فراهم کند. با این حال، باید توجه داشت که بیمه شخص ثالث تنها پوششی برای خسارت‌های ایجاد شده برای افراد ثالث و خسارت‌های مالی به اموال است و در بسیاری از موارد، پوشش در برابر خسارت‌های جانی را ندارد. همچنین، بیمه شخص ثالث ممکن است پوشش‌های مختلفی را در بیمه‌نامه خود داشته باشد، بنابراز علاقه به این پوشش‌ها، باید با دقت به شرایط بیمه‌نامه توجه کنید و از پوشش‌ها و محدودیت‌هایی که در هر یک از آنها وجود دارد، آگاه باشید. همچنین، می‌توانید با مشاوران بیمه صحبت کرده و راهنمایی‌هایی درباره بیمه شخص ثالث دریافت کنید.

دکتر دیانا حسینی بهترین متخصص درمان زگیل تناسلی زنان در مشهد

۳۵ بازديد

زگیل تناسلی چیست ؟

از کجا می آید و با ما چه میکند ؟

در این پست که از کانال تگرام دکتر دیانا حسینی بهترین متخصص درمان زگیل تناسلی زنان در مشهد برداشته شده است قصد داریم همه چیز درباره زگیل تناسلی را شرح دهیم . از ایجاد تا درمان زگیل تناسلی.

علت به وجود آمدن زگیل تناسلی در زنان

همه افرادی که از نظر جنسی فعال هستند در برابر عوارض HPV از جمله زگیل تناسلی آسیب پذیر هستند

این علائم به این معنی است که شما ممکن است  زگیل تناسلی داشته باشید :

 یک یا تعداد بیشتر توده یا توده بدون درد در اطراف واژن، آلت تناسلی یا مقعد

 خارش یا خونریزی از ناحیه تناسلی یا مقعد

- شریک جنسی که زگیل تناسلی دارد، حتی اگر علائمی نداشته باشید.

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) یکی از شایع ترین علل بیماری های مقاربتی در مردان و زنان در سراسر جهان، به ویژه در کشورهای در حال توسعه است. شایع ترین تظاهرات HPV در ناحیه تناسلی زگیل های آنوژنیتال یا کندیلوماتا آکومیناتا است.

 این ضایعات به صورت پاپول، ندول یا رشد نرم، رشته‌ای، صورتی، بی‌حرکت یا ساقه‌دار ظاهر می‌شوند. معمولاً رشد اگزوفیتی شبیه به گل کلم وجود دارد و معمولاً بدون علامت است.  

چند نکته در خصوص زگیل های تناسلی :

 بیش از نیمی از افراد فعال جنسی در طول زندگی خود به HPV آلوده می شوند.

بخش های تناسلی علیرغم خوش خیم بودن، به دلیل عدم درمان موثر، با بار بیماری و کاهش کیفیت زندگی همراه است.

 واکسن های پیشگیری کننده عفونت HPV که شایع ترین واکسن های پرخطر و کم خطر را هدف قرار می دهند، در برنامه ملی ایمن سازی بسیاری از کشورها در سال 2008 گنجانده شده اند.

مطالعات نشان می دهند که برنامه واکسیناسیون عمومی HPV در کاهش قابل توجه شیوع زگیل تناسلی در بین بیماران واجد شرایط واکسن در کشورهایی که به طور موثر برنامه واکسیناسیون را دنبال میکنند موثر بوده است.

زگیل تناسلی را بشناسیم ؟

زگیل تناسلی زائده های نرمی هستند که روی اندام تناسلی ظاهر می شوند.  آنها می توانند باعث درد، ناراحتی و خارش شوند. آنها یک عفونت مقاربتی (STI) هستند  که توسط سویه های کم خطر ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می شود. بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC)،  HPV  شایع ترین بیماری در بین همه بیماری های مقاربتی است.

در مورد تاثیر کاندوم در پیشگیری از زگیل تناسلی به این موضوع مهم دقت داشته باشید که کاندوم 100 درصد از انتقال زگیل تناسلی جلوگیری نمیکند، اما به طور قابل توجهی بار ویروسی را که وارد بدن می شود کاهش می دهد. با توجه به این نکته که اکثر افراد آلوده هیچ علامتی از عفونت ندارند ، پس استفاده از کاندوم میتواند شانس انتقال ویروس زگیل تناسلی را کاهش دهد. در اکثرمواقع سیستم ایمنی به تنهایی حریف ویروس زگیل تناسلی میشود و معمولاً در عرض 12 تا 18 ماه قادر به مقابله با این ویروس و حذف کامل آن از بدن است. البته که سلامت جسمی و تغذیه صحیح و موارد دیگری که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد نقش تعیین کننده در این که سیستم ایمنی وظیفه خود را به درستی انجام دهد دارد.