سايز لباس زير

۶۸ بازديد

كدام سايز بهتر است؟

همان‌طور كه جنس لباس زير روي سلامت تاثير مي‌گذارد، سايز آن هم نقش مهمي در حفظ سلامت ايفا مي‌كند. به خاطر داشته باشيد پوشيدن لباس‌هاي تنگ، چه شلوار و چه شورت زنانه مي‌تواند باعث ايجاد عفونت و آسيب‌ديدگي ناحيه واژن شود. لباس زيري كه بيش از اندازه آزاد باشد هم فرم زيبايي به بدن نمي‌دهد. به همين دليل لازم است دقيقا سايزي را انتخاب كنيد كه علاوه بر راحتي، زيبايي بيشتر را هم به شما هديه دهد.

از حساسيت دوري كنيد

خيلي از لباس زيرهاي فانتزي داراي انواع لوازم تزئيني مثل نگين و گيره هستند. در مورد اين دسته از لباس‌ها به‌خصوص خانم‌هايي كه در گذشته علائم حساسيت پوستي را تجربه كرده‌اند بايد بيشتر مراقب باشند. گاهي تماس مستقيم يك قطعه فلزي با پوست بدن باعث بروز مشكلاتي جدي مي‌شود كه مي‌تواند كار را به ويزيت پزشك و دارو بكشاند. همان‌طور كه مي‌دانيد بعد از خريد لباس زير هم نمي‌توان آن را پس داد، بنابراين قبل از خريد به جزئيات دقت كنيد تا بعد از صرف هزينه بتوانيد از لباستان استفاده كنيد.

نكات قبل از خريد سوتين زنانه

مهم است كه قبل از خريد سوتين حتما نكاتي را كه در ادامه مي‌خوانيد، مد نظر داشته باشيد.

كدام مدل سوتين بهتر است؟

اين روزها سوتين‌هاي مختلفي در بازار موجود هستند. از انواع سوتين‌‌‌هاي زنانه ژله‌اي و اسفنجي گرفته تا مدل‌هاي ساده، فنردار و حتي مدل‌هاي به اصطلاح جك‌دار؛ اما كدام يك از اين مدل‌ها بهتر هستند؟

پاسخ اين سوال به موقعيت و شرايط بستگي دارد. در حالت كلي توصيه مي‌شود كه بانوان در طول روز از سوتين‌هاي تمام نخ استفاده كنند كه فنر ندارند و هنگام خواب هم از سوتين استفاده نكنند؛ اما اين توصيه ممكن است براي بعضي‌ها راحت نباشد.

انواع سوتين‌هاي اسفنجي براي بانواني طراحي شدند كه از فرم سينه‌هايشان ناراضي هستند يا سينه‌هاي كوچكي دارند. اين سوتين‌ها بسته به اصالت برند توليد كننده‌شان ممكن مقادير كم يا زيادي از احساس گرما را به خصوص در فصل‌هاي گرم سال ايجاد كنند كه نه بهداشتي است و نه منطقي.

استفاده از سوتين‌هاي فنردار هم براي حفظ بهتر فرم بدن مناسب به نظر مي‌رسد، با اين وجود اين نوع لباس زيرها ممكن است به بدن فشار بياورند و به خصوص خانم‌هايي كه كيست سينه دارند نبايد سراغشان بروند؛ يا حداقل بعد از خريد فنر سوتين را از آن خارج كنند. براي آشنايي بيشتر با كيست سينه و نشانه هاي آن اين مطلب را مطالعه كنيد.

سوتين‌هاي جك‌دار هم براي بهتر كردن فرم بدن طراحي شده‌اند و به كار خانم‌هايي مي‌آيند كه دچار افتادگي سينه شده‌اند.

بنابراين با توجه به موقعيتي كه داريد دست به انتخاب بزنيد و تنها از سوتين‌هايي براي ساعت‌هاي طولاني‌تر استفاده كنيد كه در آن‌ها احساس راحتي مي‌كنيد.

سايز مناسب را انتخاب كنيد

سوتيني كه رد بند آن روي بدن بماند، روي پوست احساس سوزش ايجاد كند يا باعث فشار بر بدن شود، تنگ است. مدلي هم كه فرم مناسبي ايجاد نكرده و پوشيدن آن تغييري ايجاد نكند، گشاد است. بنابراين حد وسط اين دو سايز براي شما مناسب است؛ با وجود اين گاهي وقت‌ها سايز دور سينه مناسب نيست در‌حالي‌كه سايز كاپ مناسب است يا برعكس. در چنين شرايطي اولويت را به سايز كاپ بدهيد و سايز دور سينه را با استفاده از دوخت كوتاه كنيد يا با استفاده از رابط بلند.

نكته مهم: همان‌طور كه موقع خريد شورت زنانه بايد به فلزات و قطعات به كار رفته در آن توجه كرد تا مبادا بدن به آن حساسيت دهد؛ هنگام انتخاب سوتين هم بايد به اين نكته توجه كرد.

اولين كار بعد از خريد چيست؟

بعد از انتخاب لباس زير زنانه مورد علاقه‌تان كه با توجه به نكات بالا هم جنسي مناسب و هم سايز درستي دارد، حتما لباس زيرتان را با آب ولرم رو به گرم و مقداري مايع لباسشويي بشوييد و بگذاريد خوب در معرض آفتاب خشك شود. پروسه توليد اين لباس‌ها شامل مراحلي است كه خواه‌ناخواه باعث آلودگي پارچه مي‌شود.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.